تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۱۰ آبان ۱۳۹۸، ۰۶:۴۳ ب.ظ

 

بعد از قرار دادن مپ های وار تاون هال 12 در سایت خودم به خاطر قول هایی که به چند تا از مخاطبین توی نظرات دادم این مطلب رو ایجاد کردم. این تذکر ها رو جدی بگیرید:

  • مپ های تروفی (مپ هایی که برای افزایش رنک بازیکن و کاپ هستند) چندین ویژگی دارند. توی این مپ ها ذخیره کردن منابع اهمیت پایینی داره ولی اگر واقعا نیاز به منابعی مثل دارک دارید میتونید ساختمون اون رو با انبار های داخلی تر تعویض کنید. ولی در بعضی از مپ ها به این توجه شده که انبار دارک مورد هدف حریف قرار خواهد گرفت برای همینم به عنوان تله ازش استفاده میشه پس دقت کنید که از اون مپ استفاده نکنید.
  • مورد دوم تفاوت مپ های کپی شده با مپ های دست ساز هست. مپ های دست ساز از قدرت بیشتری برخوردار هستند چون همیشه تازگی و سورپرایز توی حمله برای مهاجم رو به همراه داره. پس مپ هایی که توی سایت های خارجی میبینید که زیاد تکرار شدند لزوما مپ های مناسبی نیستند. توی مپ هایی که در ادامه براتون قرار میدم به شما میگم که کدوم مپ ها دست ساز هستند و کدوم ها کپی و کدوم ها هم نمیدونم که کپی هستند یا دست ساز (چون بعضی مپ های حریفام رو برای شما میزارم).
  • استفاده از سایت های خارجی (مخصوصا انگلیسی زبان)  برای کپی کردن مپ تروفی به دلیل بازدید زیادی که داره کار ریسکی هست و اگر قصد انجام اینکار رو دارید بدونید که فقط برای مدت محدود 1 ماه میتونید ازش استفاده کنید البته اگه مپ تازه باشه. این مورد رو میتونید توی مپ های بیلدر هال به راحتی حس کنید.
  • تفاوت چندانی بین مپ های تروفی و وار وجود نداره و اکثر مپ های تروفی رو میتونید برای وار هم استفاده کنید(هر دو قصد دارند تا ستاره کمتری به حریف بدند). در کاپ های زیر 4000 شما میتونید به راحتی از انبار ها و مخصوصا دارک و تاون هل به عنوان تله استفاده کنید.

 

T1

مپ بالا از محبوب ترین مپ ها در میان بازیکنان بوده و برای همین احتمال 3 ستاره شدنش زیاد هست. هم خودم و هم چند تن از دوستان این مسئله رو دیدیم و پیشنهاد میکنم برای لیگ ازش استفاده نکنید ولی برای تروفی میتونید ازش استفاده کنید. به زودی روش سه کردن این مپ رو بهتون آموزش میدم

از ویژگی هاش میشه به پخش کردن نیرو ها در زمانی که از پایین به شما حمله میشه نام برد به دلیل وجود سه لایه دیوار دژکوب برای رسیدن به تاون هال باید مکس کنه و تو این فاصله سایر نیرو ها به سمت چپ و راست حرکت میکنند. و از اونجایی که این کانال باز هست نقرو ها به بیرون و اطراف مپ هدایت میشن و دژکوب بدون پشتیبانی وارد میشه محل کستل و کویین و اینفرنو ها میتونه شما رو برای کشتن حریف کمک کنه و در بدترین شرایط با دو ستاره کار تموم میشه. اگه به این مپ ها علاقه دارید و مکس هستید میتونید ازش استفاده کنید و احتمال ۳۵ درصد هست که شما یک ستاره بیشتر از دست ندید.

 

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید. مپ از روی مپ بازیکنان ساخته شده.

 

T2

این مپ تست شده و از ویژگی هاش اینه که به سختی دو میشه. محل ایکس بو ها و فاصله کمشون موجب میشه که کویین بار ها مورد هدف قرار داده بشه و اسپل ها و رویال کلاک کویین رو بسوزونه. اگه تاون هال شما آخرین ارتقا ها رو هم داده باشه میتونین با خیال راحت ازش استفاده کنید تنها باری که سه شد حمله از سمت بالا بوده. 

به خاطر موقعیت کویین و کینگ و اینفرنو های بالا بعد از حمله ارتش باقیمونده به راحتی از بین میره و مانع از سه شدن شما توی حمله های با استارت از پایین میشه.

 

برای دریافت چیدمان بالا اینجا کلیک کنید. 980721 مپ دست ساز و توسط خودم ساخته شده است.

 

T3

کلی پوز دادیم ابر مپ رو لینک ما کلیک کردین. اینم ابر مپ این مپ رو حتما تست کنید مپ بسیار قوی ای هست کسایی که تاون هال ۱۲ مکس هستند حتما استفاده کنن یه کلن رو گذاشته سر کار حتی جای بمب ها و تسلا ها رو هم بدونی سه بشو نیست. جای تسلاها و تاون هال حسابی حریف رو اذیت میکنه.

امیدوارم ازش لذت ببرید. برای دریافت این ابر مپ اینجا کلیک کنید. مپ کپی شده بیش از یک سال هست که در سایت های خارجی وجود دارد. ولی بسیار خوب طراحی شده.

T4

یه مپ متوسط برای تروفی شما. این مپ همونطوری که مشخص هست با حرکت دادن و چرخش نیرو ها به دور خودش کار میکنه و مانع میشه از افتادن تاون هال. در گذشته این مپ ها از محبوبیت زیادی برخوردار بود چون هوایی زن ها اون همه قوی نبودن و همچنین توی زمینی زن ها سربازی مثل دژکوب نداشتیم ولی الان دو کردن این مپ ها آسون تر به نظر میاد. در هر صورت قرار داشتن ضد هوایی ها در عمق و چهار گوشه همچنین چندین لایه دفاعی به شما این امکان رو میده سرباز های حریف رو منحرف و به تاخیر بندازید تا سرباز های اصلی اون رو زمینگیر کنید.

 

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید. 1398/08/14

 

T5

در یکی از وار ها مپ رو دیدم و کپی کردم.

اینم یه مپ جدید به قرار گرفتن جای اینفرنو ها و ویزارد تاور ها دقت کنید. اگه شما هدفتون زدن توپخانه عقاب باشه شاید باید بیخیال تاون هال بشید.

در هرصورت جای ساختمان ها خیلی خوب طراحی شده الکترو دراگون برای زدن ساختمون های جانبی نمیتونه جوش زنجیره ای بزنه. در مرکز مپ هم لایه های دیوار وجود داره. من پنج ستاره به این مپ میدم.

 

برای دریافت چیدمان مپ بالا اینجا کلیک کنید.1398/08/16

 

دوستان حتما نظر بدید تا مپ های بهتری برای این مطلب قرار بدم مثل مپ های وار تاون 12
 

نظرات  (۳)

۲۹ اسفند ۹۸ ، ۲۰:۴۶ ذبیح از میرجاوه

سلام ببخشید چجوری میتونم مپو کپی کنم داخل کلش

پاسخ:
با گوشی بیا تو سایت
روی لینک دریافت بزن
شاید یه صفحه اول اشتباه (تبلیغات یا خود سایت کلش) باز کنه ببندش و دوباره بزن روش
برنامه کلشت میاد بالا

سلام و خسته نباشید خدمت شما 

خیلی خیلی ممنونم بابت مپی که گذاشتین واقعا حرف نداره بی تعارف

عالیی در حد نوبل 

سلام

اول از همه باید بگم که واقعا ممنون از این همه مطالب کاربردی و عالی توی سایتتون گذاشتین

دوم اینکه اگر امکان داره مپ تان ۱۱ هم بذارین. فقط یدونه مپ وار هست از تان ۱۱

پیشاپیش ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی