تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۲۳ مهر ۱۳۹۵، ۰۹:۰۶ ق.ظ
تغییرات نسخه ی v8.551.4:

تغییر نحوه آموزش نیرو ها
    در آپدیت جدید کلش شما یک فرم جدید برای درخواست نیرو در اختیار دارید که تمامی سربازان دارک باراکس و باراکس ها در آن گنجانده شده اند. همچنین فرم دیگری نیز مشابه همین فرم برای سفارش ساخت اسپل ها دارید.
    
تغییرات نسخه V8 551 4 کلش آف کلنز

اضافه شدن ساختمان دفاعی برج بمب انداز Bomb Tower
    هنگامی به تاون حال هشت برسید آزاد میشود و میتوانید یکی از آن بسازید  برای ساخت دومین برج بمب انداز باید به تاون حال 10 رفته باشید.
    دارای دو نوع خسارت میباشد:
DPS که در لول یک 24 میباشد.
خسارت نوع دوم بعد از انهدام آن اتفاق می افتد و درواقع از قابلیت های جاینت اسکلت در بازی رویال کلش میباشد این خسارت ضربه بیشتری را به اطرافیان میزند این میزان خسارت با ارتقا برج بمب انداز نیز بیشتر میشود.(در سطح یک 150)
خوشبختانه میزان HP آن همواره 650 میباشد.
برد یا رنج آن 6 هست و این اندازه حتی از برد کنون(9) هم کمتر است.
ضربات آن Area Splash میباشد.
این ساختمان به سربازان هوایی ضربه نمیزند.
در تاون حال یازده آخرین ارتقا آن باز میشود و به سطح پنج میرود.

افزایش لول برای سربازان:
   تاون حال 11:
دراگون سطح 6
بچه دراگون لول 5
کمان ضربدری (X-Bow) سطح 5
مورتال سطح 10
تسلا سطح 9
اضافه شدن 25 دیوار 

   تاون حال 10:
ویزارد لول 7
بچه دراگ 4

   تاون حال 9:
ویزارد لول 6

تغییرات دیگر:
ایجاد وار دوستانه
اضافه شدن فرم جدید "اضافه کردن دوستان" به زبانه های فرم پروفایل
تغییر قوانین کسب تجربه(Clan XP) به تیم ها.
افزایش پاداش حمله های تیمی(War)
کم شدن مدت و هزینه ارتقای ساختمان ها و سربازان
اضافه شدن دو زبان دیگر به لیست زبان ها (مالایا و اندولزی)
حذف دسته ای از باگ های موجود در بازی که از مهم ترین آنها بیرون پریدن از بازی بعد از مدتی آنلاین بودن(این باگ خیلی از ایرانی ها رو شاکی کرده بود وسط Next زدن یا وسط اتک های معمولی یا وار شما رو مینداخت بیرون همه اعضای کلن من قبل اتک وار یه بار از بازی خارج میشدن و دو باره وارد میشدن تا این باگ اتفاق نیافته)
حذف قابلیت وارد کردن خسارت 1.5x برابر بیشتر جاینت بمب ها در مقابل هوگ (به دلیل آمدن تاور جدید تاور بمب و قدرت Area Splash آن بعد از نابودی این قابلیت از جاینت بمب ها گرفته شد تا تکنیک های استفاده از هوگ حفظ بشود.)
و...

نقد تغییرات نسخه v8.551.4:
این شرکت چینی (سهام دار جدید شرکت سوپرسل که 81٪ سهام این شرکت را خرید) با این کار نشون داد که برای ایجاد هیجان بیشتر در بازی و کسب سود بیشتر به واسطه آپگرید های جدید دست به هر اقدامی میزنه!!! 
« تغییر ایجاد کردن توی مشخصات سربازان و یا ساختمان ها جای نقد داره و بازی های کمی هستند که این کار رو انجام بدن ».  وقتی بازیکنی زمان و سرمایه خودش رو هزینه میکنه تا توی بازی به خواسته هاش برسه هیچ شرکتی حق تغییر مشخصات رو نباید داشته باشه چون بازیکن ها با انتظارات مشخص سمت اون رفتن و برنامه ریزی کردن، به طور مثال فرض کنید شما جاینت 8 رو ارتقا میدید تا توی اتک های معمولیتون به عنوان تانک ازش استفاده کنید، آپگرید جاینت که تموم میشه میفهمید ورژن عوض شده و جاینت 200 واحد HP کمتر داره و برای رسیدن به جاینت لول 9 باید تاون حال رو آپگرید کنید و ....  خوب این اقدام واقعا احساس بدی رو به بازیکن ها میده چون جوری که انتظار داشتن نشد و به راحتی یه قانون عوض شد.
 حرف من اینه:
 «« تغییرات توی مشخصات بازی تنها اگه باگ باشه باید ایجاد کرد نه به واسطه وارد شدن یک سرباز جدید سرباز های قدیمی رو ضعیف کرد.»»
نظر شما چیه؟


نظرات  (۲)

تمام تغییراتش همین بوده یا بازم هست؟
پاسخ:
چیزایی که من تا الان دیدم اینا بوده البته جاینت بمب ها هم دیگه هوگ هارو 1.5 برابر بیشتر نمیزنن. باگ قطع شدن وسط بازی هم از بین رفته و نیروهای تو باراکس رو میشه برای دو نوبت اتک آموزش داد. اگر فول شد باراکس هات و به کسی دونات بدی هم از سربازای ذخیره ات که ساخته شده اهدا میشه. 
راستی اگه سربازی دونات بدی که تو ذخیره هات نباشه مثلا یه جاینت که تو سربازای کمپ هست ولی توی لیست ساخته شده باراکس هات نیست بازی به صورت اوتوماتیک میره سراغ اولین سربازی که تو لیست ساخت منتظر هست تا جای خالی تو کمپ هات باز بشه و بره و تا وقتی جا باز نشه سرباز دیگه ای نمیتونه بره.
مثلا اگه کمپت پر باشه و اولین سرباز ساخته شده تو سربازخونه ات گولم باشه تا سی جای خالی تو کمپت باز نشه سربازی نمیتونه بیاد تو کمپ هات و Full بشی. 
سلام
از دیدن این وب خیلی خوشحال شدم راستش من 9 سال از عمرمو به بازی های تحت وب پرداختم و بیشتر از هر کس دیگه ای راجع بهشون اطلاعات دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی