تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۳۰ ق.ظ

این سرباز جزء سربازان تانک بوده و با ارتقاء به سطح 5 میتواند تا 6300 واحد HP بگیرد نوع اتک آن Melee بوده و به کندی راه میرود. برای ساخت آن به دارک الکسیر نیاز خواهید داشت. با مرگ این غول سنگی ، انفجاری رخ می دهد و دو غول سنگی  (گولم / گالم)  کوچکتر با 1250 واحد HP (در سطح 5) در زمین ظاهر میشود.



لازم به ذکر است در آغاز سال جاری میلادی (2016) امکانی برای این غول سنگی (گولم / گالم) اضافه شد که در جایی ذکر نشد. بطوریکه در هنگام مرگ این سرباز خسارتی نزدیک به 800 تا 400 واحد به صورت Area Splash به ساختمان ها و سربازان وارد میکند . دلیل ایجاد این امکان، شاید اسکلت های دفاعی بودند که معمولا در مرکز زمین قرار میگرفتند و گالم های تک برای آنها هدفی ساده بودند. با وجود این امکان با هر بار ترکیدن گالم (گولم) ، تمامی این اسکلت ها میمیرند.

در حال حاضر بچه گالم ها هم این قابلیت را دارند.


در گذشته قابلیت ترکیدن و خسارت زدن تنها در سرباز هوایی لاوا وجود داشت که باعث ایجاد باگهای متعددی میشد.

برای خواندن تکنیک های استفاده و حمله کردن به ادامه مطالب مراجعه کنید.

گالم در دفاع:

تا سال پیش تنها دو دلیل استفاده برای این سرباز وجود داشت:

اولی کند بودن: اگه قرار بود کستل خالی بشه مدت زیادی طول میکشید تا گالم به جایی قابل زدن برسه.

دومی حجم خون بالا: فرض کنید که دراگون های شما سرگرم زدن این سرباز بشن. دراین صورت، مدت زیادی طول میکشه تا بتونن گالم (گولم) رو بکشند و در این زمان ساختمان های دفاعی میتونن انتقام سختی از دراگون ها یا سایر سرباز های هجومی بگیرن.

ولی با ویژگی جدید برای گالم و ترکیدنش و خسارتی که میزنه باعث شده در لول های بالا از این سرباز استفاده کنن تا جلوی سربازهای والکری رو بگیره و کافیه یک اتک به یکی از سرباز های مهاجم بزنه تا همه والکری های دورش رو متوجه خودش بکنه و با ترکیدن خودش و بچه گالم هاش، نصف بیشتر خون تمام والکری های مهاجم رو بگیره (واقعا خطوط حمله دشمن رو به هم میریزه)!

برای زدن این سرباز آن را به گوشه ای بکشید و با شش تا مینیون کارش رو تموم کنید.

ارتقاء گالم:

در تان حال سطح 9 و 10 بیشتر از این سرباز در وار ها استفاده میشه برای همین ارتقاء اون مهم هست ولی به دلیل گرون بودنش در اتک های معمولی مگر در سطوح چمپیون و تایتان استفاده زیادی نمیشه.

نکته مهمی که وجود داره ارتقاء چهار به پنج این سرباز هست میزان HP اضافه شده در ازاء 14 روز انتظار تنها 300 واحد بوده(6000-6300) و تاثیر چندانی روی این غول سنگی نداره و تنها شکلش عوض میشه. پیشنهاد میدم برای ارتقاء آخر گالم زیاد عجله نکنید.


آموزش اتک با گالم Golem :

هیچ گاه از کشته شدن این سرباز هراسی به دل راه ندهید. بهترین حمله ،حمله ای است که در انتهای آن یا گالمی برایتان باقی نمانده باشد و یا سلامتی آن بسیار کم باشد.


سعی کنید با توجه به چیدمان و زمانی که طول میکشه تا سربازاتون به ساختمان های هدف برسن، تعداد و مکان رها کردنش رو پیدا کنید. اگه نقشه حریف متمرکز هست و راحت میتونید به مرکز اون برسید، از تعداد کمتر استفاده کنید مثلا دوتا! ولی اگه زمان زیادی نیاز شد ، تعداد رو بیشتر کنید.

اگه بیش از دو گالم توی یک مپ میخواید قرار بدید، گالم ها رو هم زمان بندازید! اینجوری هر ساختمون دفاعی یکی رو میزنه و زمان شما برای رسوندن سرباز های DPS به ساختمون های هدف بیشتر میشه. در غیر این صورت یکی از گالم ها بیشتر از دیگری ضربه میخوره و بعد از کشته شدنش سرباز های هجومی شما هم از بین میرن.

معمولا بهتر هست که این سرباز در دید ساختمان های با نوع خسارت Area Splash قرار بگیره تا ویزارد هاتون رو از دیدن خسارت دور نگه داره.


ساختمان برج جهنمی میتونه زمانی که روی حالت Single mode(ترجمه شده به تسریع عمومی)  هست، با سرعت بسیار زیادی این سرباز رو از بین ببره و شما باید از اسپل های یخ زدن استفاده کنید تا این روند رو به تاخیر بندازید. ولی در حالت چند منظوره تهدید جدی متوجه شما نیست.


در صورتی که سطح شما از حریف خیلی بالاتر است(شما قوی تر هستید) فاصله بین دو گالم  (گولم)  رو بیشتر بگیرید، تا در این صورت از فضای بیشتری برای حمله برخوردار باشید. در غیر اینصورت گالم ها جفت شده به سمتی میروند و قرار دادن سربازان اتکر در پشت آنها کار سختی خواهد بود.


مطالب پیشنهادی:

 آموزش کامل اتک فول دراگ (دراگون) برای تاون هال های 7 و 8 کلش آف کلنز قسمت اول

آموزش کامل اتک فول دراگ (دراگون) برای تاون هال های 7 و 8 کلش آف کلنز قسمت دوم

همه چیز درباره سرباز والکری (والکیری Valkyrie)

همه چیز در مورد آموزش اتک گالم هوگ ویزارد (GoHoWi)

چگونه کلن وار آسان داشته باشیم کلش آف کلنز


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی