تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



دوشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۵، ۰۳:۴۲ ق.ظ
گلادیاتوس Gladiatus یک بازی سوم شخص هست که در سال 2008 توسط کمپانی آلمانی بازی سازی GameForge به دنیای بازی های آنلاین معرفی شد. این بازی در محیط صفحات گسترده وب ایجاد شده و دارای تحرک و یا تصاویر اکشن نیست و تمام صفحات به صورت کاملا استاتیک تهیه شده موضوع داستان و تصاویر زیبای این بازی باعث شده که تخیل بازیکنان فعال بشه و با شما رابطه خوبی برقرار کنه و در ذهن شما نقش ببنده. 

بازی گلادیاتوس Gladiatus

شما در ابتدای بازی مرد و یا زن بودن شخصیت خودتون رو انتخاب میکنید و با شروع بازی به مرور متوجه ارزش مهارت های قهرمان و وسایل اون میشید و میتونید دوستانی رو پیدا کنید و در کنار هم قبیله ای رو ایجاد در رشد قبیله همکاری کنید.
این بازی هم مثل سایر محصولات این شرکت بی انتهاست و تا هر زمانی که دوست دارید میتونید از این بازی لذت ببرید.
برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا به ادامه مطالب مراجعه کنید.


گلادیاتوس یک بازی استراتژیک نیست
در خیلی از سایت های مشابه به اشتباه این بازی رو جزء بازی های استراتژیک دسته بندی کردن (ویکی پدیا 1395/08/15) که به کلی اشتباه هست در نسخه های اولیه بازی V1.1 تنها شما یک قهرمان داشتید و بازی میکردید و به مرور برای ایجاد جذابیت بازی نبرد گروهی نیز اضافه شد که شما از لول ده به بعد با خریدن چهار سرباز و نه بیشتر میتونستید در نبرد هایی که کنترل این نیرو ها رو نداشتید شرکت کنید در اکثر بازی های استراتژیک مشخصات جغرافیایی ارتفاع فاصله و تعلیم و تربیت نیرو و ساخت سرباز خانه و تولید منابع وجود دارد که در این بازی هیچ کدام از آن ها را ندارید.
جمع شدن سرور های بازی و ایجاد یک سرور یکپارچه 
بازی گلادیاتوس تا سال 1391 دارای سرور های پراکنده برای هر ملتی و به زبان بومی هر کشور قرار داشت و در کشور ما هم سرور Gladiatus.ir به فعالیت خودش ادامه میداد تا تصمیم شرکت GameForge باعث شد تمام سرور ها در یک سرور بزرگ مرکزی(در آلمان) مدیریت بشه تا هزینه و کیفیت بالاتری رو بتونه به بازیکنان ارائه بده.

محیط بازی گلادیاتوس
محیط بازی از یک صفحه اصلی که تصویر قهرمان شما توش قرار گرفته تشکیل شده در اطراف شما به شهر بازار حراجی ها اسلحه فروشی و ... دسترسی دارید. شما در بازی تنها سکه های طلا در اختیار دارید و همین نوع دارایی در خرید کردن اجناس و نیز آموزش دیدن خودتوتن بهتون کمک میکنه.
رتبه بندی در این بازی با توجه به لول شما انجام میشه و با قرار گرفتن در رتبه یک شما در پایان هر ساعت میتونید پاداش در یافت کنید.
در این بازی حفظ تعادل بسیار مهم هست و اگه بدون توجه به میزان آموزش هاتون بالا بیاید دچار مشکل خواهید شد. امکان غارت در این بازی از سایر بازیکنان هم وجود داره و در صورتی که هم لول شما باشن و یا دو سه لول از شما کم تر باشن میزان بیشتری طلا از شما غارت میکنند.

حراجی ها دارای حیجان زیادیست چون زمان پایان یافتن حراجی ها غیر قابل پیش بینی است. شما در حملات به کاراکتر های بازی و یا با حمله با سربازان خودتون میتونید جوایزی کسب کنید و با این جوایز لوازم و آموزش هاتون رو بدید.
تصویر زیر محیطی است که شما قهرمان رو برای مبارزه با یکی از کاراکتر ها انتخاب شده آماده میکنید.

بازی گلادیاتوس gladiatus

در پایان هر حمله گزارش به صورت لیستی برای شما نمایش داده میشه که هر کس بیشترین خسارت رو زده باشه و زنده بمونه برنده نبرد خواهد بود و پاداش هاش رو دریافت میکنه.
این بازی مثل خیلی از بازی ها در هنگام مراسم هالووین عید میلادی و سایر جشن ها امکاناتی رو برای بازیکنان فراهم میکنه تا بازی از حیجان بیشتری برخوردار بشه.


نقد کیفیت مولتی هانتر های سرور گلادیاتوس ایران
البته زمانی من این بازی رو انجام میدادم همیشه با مدیران درجه بالا و میانی ایرانی که به بازیکنان نظارت داشتن مشکل داشتم و بارها افراد قبله رو بی دلیل مسدود میکردن و حتی اگه اثبات میشد بی دلیل مسدود شدی برای شما ثبت میکردن و اگه برای بار سوم بود کل اکانت رو میبستن. 
تنها افرادی که از بازی خرید میکردن امتیازات نانوشته ای داشتن که به راحتی از بازی کیک نشن و واقعا این قضیه قابل لمس بود.

حتی بارها تو گروه هاشون با بازیکنانی که سطح اطلاعاتشون بالا تر بود برخورد و مانع دسترسی افراد به بازی میشدن مبادا که اقتدارشون رو توی فروم بازی از دست بدن.
یکی از قوانین بازیش استفاده از دو دستگاه برای ورود به یک اکانت بازی بود که واقعا مسخره بود فکر کنید شما جایی هستید و دو روز تو بازی نمیتونید باشد چون بازی رو روی PC بازی میکردید. مشابه این قانون در تراوین هم بود البته اونجا از اینکه فرد از یک سیستم به دو و یا چند اکانت بره جلوگیری میکردن که منصفانه تر و معقول بود.

خلاصه مولتی هانتر هاش من رو چهار دفعه مسدود کردن و حتی کار به جایی رسید که مک آدرس کارت شبکه من رو هم بستن. 


امیدوارم از توضیحات لذت برده باشید در صورت تمایل شما و فرصت بیشتر من تحلیل هام رو از بازی در اختیارتون قرار بدم.

میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد

محیط بازی گلادیاتوس

معرفی بازی Gladiatus

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی