تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۳۰ ق.ظ

در ابتدای مطلب چندین مپ مناسب برای بیلدر هال 9 رو براتون قرار میدم این مپ ها نیازی به چیدمان دستی ندارند و در انتهای اونها لینک کپی کردن وجود داره. توجه داشته باشید که این مپ ها از بهترین و قویترین مپ های بیلدر هال 9 در سال 2019 هستند. در ادامه هم یک سوپرمپ بیلدر هال 9 رو براتون گذاشتم و توضیح دادم که چطور کار میکنه.

امیدوارم از سایت لذت ببرید.

 

برای دریافت مپ بیلدر هال 9 بالا اینجا کلیک کنید.

برای دریافت مپ بیلدر هال بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت مپ بیلدر هال 9 بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت چیدمان مپ بال اینجا کلیک کنید. 980721

 

 

برای دریافت مپ بیلدر هال بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت مپ بیلدر هال بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت مپ بیلدر هال بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت مپ بیلدر هال بالا اینجا کلیک کنید.

 

برای دریافت مپ بیلدر هال بالا اینجا کلیک کنید.

 

 

مپ بیلدر هال ۹

برای دریافت مپ بالا اینجا کلیک کنید.


 

 

 

این مپ از بهترین و قویترین مپ هایی هست که تا حالا برای بیلدر هال ۹ دیدم. برای چیدن این مپ نیازی به چیدمان دستی نیست و لینک اون در انتهای مطالب جهت گرفتن ارائه شده. این مپ رو من هم از روی چندین سایت و تجارب شخصی بدست آوردم. سعی میکنم در این مرحله بعد از معرفی این مپ بهه نکات و ویژگی های اون اشاره کنم و بعد هم چند تا از اتک هایی که به شده ر براتون میزارم.

 

باید بگم با اینکه تمام ساختمون های بیلدر هال ۱۱ رو دارم ولی ساختمان های دفاعی من مکس نیستند، این مپ قوی بیلدر هال ۹ تا حالا تروپی من رو از 3050 تا به 3850 ارتقاء داده و البته 10 اتک آخرم هم با پیروزی همراه بوده و این یعنی میتونم حداقل تا تروپی 4000 باهاش بالا برم. و اگه مکس بودم و دیوار های قوی داشتم واقعا نمیدونم جام کجا بود!!!!.

 

شما برای پیروز شدن توی بیلدر بیس هاتون باید اتک خوب بزنید و همچنین بازی حریف رو خراب کنید تا نتونه به شما بیشتر اتک بزنه و درصد زیادی بگیره. این مپ به ذات سه ستاره شدنی نیست و گرفتن دو ستاره ازش هم به صبر و دقت نیاز داره.

 

تحلیل مپ:

مپ های مربعی پراکندگی ساختمان های دفاعی در مرکز هست و حریف از هر سمتی میتونه بهش حمله کنه ولی مپ های مستطیلی در صورتی که از طول (در ادامه مثال به تصویر میزنم) بهش حمله بشه حمله رو به راحتی دفع میکنه وتنها راه شکست دادنش حمله از عرض مستطیل هست. این مپ حریف رو تحریک به حمله از سمت تاون هال میکنه و برای همین هم جلوی تاون هال فضای باز هست ولی بالای مپ چسبیده به دیواره مپ.

به شکل زیر دقت کنید:

 

 

رنگ قرمز : 

 مسیری رونشون میده که حریف باید طی کنه تا به تاون هال برسه البته در صورتی که نخواد از دیوار شکن ها استفاده کنه. این سپر نعلی شکل تصویری هست که توی اکثر مپ های قوی دیده میشه و همونطوری هم که گفتم باعث افزایش تلفات حریف و کندی توی پیشروی میشه. قرار دادن له کننده ها هم کاملا کاربردی بوده و کار حریف رو سخت میکنه.

رنگ نارنجی:

قرار دادن هفت ساختمان با میزان HP بالا در اطراف ساختمان تاون هال که باعث افزایش تلفات و کاربردی شدن دور زن هایی مثل توپخانه های مورتال و توپ خانه خطی میشه. از طرفی این ساختمان ها حریف رو تحریک به انداختن تمام سرباز ها در این مسیر میکنه. دو ساختمان برج ساعت و لابراتوار در عکس مشخص نشده اند.

رنگ زرد:

چهار ساختمان قوی رو نشون میده که قرار گرفتنشون در اون مکان بهشون فرصت کافی برای نابودی حریف رو میده. این ساختمون ها دارای میزان خسارت بالایی هستند و ارتقاء دادنشون این مپ رو قویتر میکنه. اکثرا هم باید سبک ضربه زدن Splash باشن.

رنگ سبز:

این قسمت جزء صلاح سری شما به شمار میاد و چندین ساختمان هوایی زن رو نشون میده که به این دلیل کنار ه قرار داده شدند که خفاش ها یا سربازان با تعداد زیاد رو بتونن به سرعت نابود کنند. میزان خسارت نقطه ای که این ساختمون ها وارد میکنند بسیار زیاد خواهد بود طوری که پکا ها رو ذوب خواهد کرد.

قرار دادن این ساختمون ها با این ترکیب در اون مکان موجب میشه تا باقیمونده نیروی حریف رو به سرعت از بین ببرند و اجازه پیشروی رو ازشون میگیره. همچنین مپ شما رو به شدت در مقابل هوایی زن ها تقویت میکنه.

رنگ آبی:

این دو ساختمون در صورتی که حریف خیلیخوب بازی کنه مانع از سه ستاره شدن شما میشه.

همچنین یا قرار داشتن دو انبار در مقابل خودش میتونی در صورتی که حریف قصد حمله از یالا رو داشته باشه اون رو اذیت کنه.

 

حملات انجام شده به مپ: 

 

 

بدترین نوع حمله ای بوده که انجام گرفته چون در یک آن تعدادی نیرو رو با چندین ساختون در گیر میکنه. در واقع بجای اینکه این سه پکا با هم با 6 یا 7 ساختمون مقابله کنند. هر کدام با 6 یا 7 ساختمون در گیر شدن که این کار سپر دفاع شدن رو برای پکا های پشتی رو از بین میبره.

 

 

همون طور که توی تصویر بالا معلوم هست اضافه شدن سه تسلا به این ساختمون ها باعث میشه پکا هم به سرعت نابود بشه.

 

 

عکس بالا حمله با تعداد بیشتری از واچ ها رو نشون میده حمله ای که حتما تا حالا شما رو بار ها 3 ستاره کرده و یا شما باهاش بقیه رو سه ستاره کردید. ولی وقتی خفاش ها به مرکز بیس میرسند همه چیز عوض میشه.

 

 

به این قضیه دقت کنید که سربازان محاجم با لول مکس حمله کرند و ساختمان های دفاعی من لول مکس نیستند. در هر صورت بازی با همین 49% تموم میشه.

 

 

اتک با لشگر بربر ها که خیلی هم هوشمندانه بوده چون له کننده های من لول پایینی هستند و خسارت کمی رو وارد میکنند.

در هر صورت مپ با نزدیک به 70% خسارت حمله حریف رو متوقف میکنه.

 

مطلب خیلی طولانی شد ولی ارزشش رو داشت.

وقتتون رو نمیگریم اینم لینک دانلود مپ تا چشاتون بابت طراحی اذیت نشه.

 

نظر فراموش نشه....

 

 

 

نظرات  (۱۲)

سلام آخرین مپ واقعا عالیه من استفاده کردم تو کلا ۲۹ درصد تخریب شد.ممنون

پاسخ:
منم استفاده کردم توی لیگ اخیر خیلی خفنه

ممنونم که نظر گذاشتی


انصافا بازم دمت گرم اول اصن نخوندن یه هفته پیش هرچی نوشتی واقعا بعد که طول یه هفته پونصد و خورده ای کاپم زیاد شد با اینکه دفاعم تان هفت هست واقعا تعجب کردم خدایی اتکام بد نیست ولی این انتظارو اصلا نداشتم لایک لایک👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍🌹❤💙💜💛

پاسخ:
میلاد اتک های خودتم خوبه :X
خودت رو دست کم نگیر

سلام....

اقا ناموسن نمیدونم چجوری ازت تشکر کنم بخدا خیلی عصبی بودم همش اهصابم بهم میریخت من تان ۹هستم ولی دفاعی هام تان۷تقریبا بعضیاشو هشت کردم هر مپی میزاشتم سه سوت با پکا صاف بود خدایی تا ۳۵۰۰بالاتر نرفتم ولی این مپو گزاشتم الان ۴۰۰۰هزارو رد کردم اصن روبروهام ۹مکس مپ بدبخت من دفاع مال تان هفت نمیدونم چجوری نمیتونن😂😂ولی انصافا هرچی بگم کمه دمت گرم

پاسخ:
خوشحالم میلاد جان

دمت گرم عالی بود

سلام

ببخشید این لینک کپی دقیقا چجوری کار میکنه؟!

اموزش ساخت لینک کپی مپ توی سایتتون هست؟!

پاسخ:
تقریبا برای شما کاربردی نداره.
چون لینک رو هرجایی نمیشه  قرار داد و تو بازی نمیشه روش کلیک کرد.
مگر اینکه رغیب من باشی و من هم با این مشکلی ندارم.

وقتی مپ رو ذخیره کردی و لیست مپ های ذخیره شده رو آوردی گزینه سمت راست رو که برای به اشتراک گذاری هست انتخاب کن و لینک رو بفرست توی کلیپ بورد گوشیت.
حالا لینک رو هرجایی خواستی میتونی Past کنی.

سلام.خسته نباشید

مطالب عالی بود. من متاسفانه از مپ فهیمه کپی کردم.دیگه مپ ایشون تک نیست.

توضیحات کامل بود.خیلی خوبی.🌺🌺🌺

پاسخ:
خخخخخخخخخ


لایک

سلام دوست عزیز. اطلاعاتی درباره چیدمان و آرایش سبزه های دهکده دوم دارید؟من کله ادم رو جابجا کردم و متوجه شدم که مسطتیلی حداکثر 5×9 بهم میده ولی دنبال یه طرح قشنگ میگردم درستش کنم اگر اطلاعاتی دارید ممنون میشم به ایمیلم بفرستی.سپاس

پاسخ:
خیلی مورد خاصی رو اشاره کردید.
چشم اگه داده ای پیدا کردم حتما براتون میفرستم.

مرسی سپاسگزارم دوست عزیز زحمت زیادی کشیدید 

عالیه مرسی از سایت خوبتون

سلام. مپ آخر رو برداشتم لطفا به هیچ کس دیگه ای ندید.

میخوام مپم تک باشه..

پاسخ:
سلام فهیمه جان. چشم اگه سایر صفحات سایت رو هم دیدید دستور بدید سایت رو حذف کنیم.

مپ های جدید بیلدر هال عالی بودن مخصوصا آخرین توضیحاتی که در مورد مپ آخر دادین.

دمت گرم. هم توضیحاتت خوب بود هم لینک.

 

پاسخ:
به زودی چند مطلب دیگه هم اضافه میکنم بهش

تشکر از سایت خوبتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی