تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۳:۴۵ ق.ظ

تو این مطلب تجربه هام رو از اتک کویین واک میزارم. قبلا این نوع اتک زدن رو آموزش داده بودم و برای کاربردی تر کردن آموزش های سایت هر حمله و محاسبات و فکر کردن های قبلش رو میگم. البته منکر این نیستم که میشه بهتر از این هم اتک زد.


خوب مثل همیشه مپ حریف رو نمایش میدیم و لیست سرباز هایی که داریم رو زیرش می بینید. حالا یه حساب کتاب کنید بگید چجوری میشه زدش.

راستی توی کستل من والکری گرفتم شما بودید چی میگرفتید؟


اگه فکر هاتون رو کردین و آماده هستید به ادامه مطالب برید. 

www.ToGame.Ir

خوب برای این که این حلقه بزرگ رو بشکنیم و مسیری رو برای ورود والکری ها به مرکز بیس پیدا کنیم نیاز داریم تا با دوتا لشگر کوچیک تعدادی از ساختمون ها رو حذف کنیم. همونطور که تو شکل زیر میبینید مناطق هاشور خورده آبی مکان هایی هستند که من قرار هست حذفشون کنم و بعد از حذف اونها والکری ها رو از بالا بریزم و با یه جامپ همه والکری ها رو به داخل بفرستم وقتی مرکز بیس به طور کامل تخریب بشه حلقه بزرگ یک نوار ساده خواهد شد که از یک طرف کویین آرچر و از طرف دیگه گولم و ویزارد های باقیمونده میتونن به راحتی اون رو نابود کنن.

از اونجایی که مپ به صورت حلقه ای هست تظمین میدم به همه شما که طراح نقشه همه  ایر بمب های سیاه رو در وسط و اطراف تاون هال قرار داده و تو مسیر کویین واک که با قرمز مشخص شده هیچ ایر بمبی قرار نداره.


برای حذف کردن ترجیح دادم از کویین واک استفاده کنم. چون تو اتک بولر هم میبرم و کویینم لول بالایی داره میتونه با قرار گرفتن تو مسیر درست همه اهداف رو بزنه.

فلش قرمز رنگ مسیری هست که کویین واک از اونجا شروع میشه بعد از انداختن کویین بلا فاصله میشه هیلر ها رو انداخت چون مسیر حرکت کویین قراره با انداختن دو تا از دیوار شکن ها باز بشه. و کویین داخل حلقه وارد بشه و در نهایت تمام یا قسمتی از مسیر قرمز رنگ رو طی کنه.

فلش بنفش مکان انداختن گالم رو مشخص میکنه و نقاط قرمز اطرافش هم ویزارد ها هستن. گالم حتما باید با دیوار شکن ها به داخل هدایت بشه.

فلش نارنجی اقدام سومی هست که شما باید انجام بدید و با تعدادی بولر والکری های خودی و کلن کستل و البته ویزارد وارد مرکز بیس بشید.

شاید همینجا چند سوال براتون پیش بیاد که چطور قراره سربازای کستل رو بزنم یا اینکه چرا ویزارد میبرم  داخل و یا اینکه مکان هایی که اسپل میزنم رو مشخص نکردم.

خوب همه این سوال ها با هم یه جواب داره.

کویین در حین تخریبش به خاطر ضربه زن از دور و فاصله ای که از اهدافش حفظ میکنه به داخل بیس سخت وارد میشه و بخاطر اون شش خانه فاصله ای که حریف بین ساختمان های داخلی و حلقه ساختمان ها ایجاد کرده اطمینان حاصل میشه این اتفاق نمی افته.



خوب بعد از دیدن شرایط پایین باید بلا فاصله نیرو های فلش نارنجی رو فرستاد چون تا رسیدن اون ها به مرکز حلقه به طور کامل شکسته شده.



لحظه زدن اسپل های جامپ اسپید یخ و سم

سرعت حرکت گالم و ویزارد های پشتش که کمه و ما باید بلا فاصله بعد از این که حلقه شکست نیرو ها رو بندازیم. نکته ای که سخت هست همینه. چون فاصله خیلی زیاده. در هرصورت من خودم رو آماده کرده بودم تا سربازان مهاجم که به داخل میرن با دراگون ها در گیر بشن پس اسپل یخ رو روی سه تا آرچر تاور بالا و سربازای کستل میزنم و به سرعت اسپل سم و اسپید رو روش میندازم اینجوری ویزارد ها هوایی ها رو میزنن ولی از اونجایی که بالن ها روی بولر ها میافتن حتما اسپل هیل رو هم همونجا ها میزنم.



تخریب کامل مرکز بیس.

با زدن اسپل دوم اسپید تو مرکز بیس کار وسط تموم میشه و این قسمت از نقشه با موفقیت انجام میشه.

شاید بهتر بود یکی از بولر ها و دو تا از آرچر ها رو حذف میکردم و جاش دو تا ویزارد بیشتر به سمت گالم میدادم تا صد درصد بشه!!

چند تا اتک دیگه هم که به همین سبک زدم رو براتون میزارم تا ازشون ایده بگیرید. تو  واری که با این کلن داشتیم دو تا از بیس هاشون به همین سبک بود و هر دو رو با همین روش زدم. اتک بعدی که لینکش رو به زودی ته همین مطلب میزارم سه ستاره شد. البته اون هم مثل این حریف تغریبا ساختمون هاش مکس بود.


لینک های مرتبط:

آموزش حرفه ای اتک با تکنیک کویین واک قسمت اول

آموزش حرفه ای اتک با تکنیک کویین واک قسمت دوم

آموزش حرفه ای اتک با تکنیک کویین واک قسمت سوم

همه چیز در مورد تکنیک کویین واک (سوپر کویین)

همه چیز در مورد اتک دادن با دراگون تاون هال 10

آموزش اتک با دراگون تاون هال 10 مکس

اتک با بولر و هیلر تاون هال 10

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی