تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۸ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۳۲ ق.ظ

این مپ ها بیشتر در کاپ های تایتان، چمپیون یک و مخصوصا در مپ های وار استفاده میشود. شاید دلیل آن مهم بودن دفاع از تاون هال است  و بی ارزش بودن منابع، به دلیل چیدمان ساختمان ها در این نوع مپ ها درصد تخریب بالا رفته ولی  غالبا یک ستاره میشوند.


مپ واربرای تاون حال 10


برای دیدن  توضیحات عکس و کلیک کنید.


ویژگی های مشترک این مپ ها:

۱ـ قرار داشتن تاون هال در وسط بیس (جهت غیر قابل دسترس بودن)

۲ـ خالی بودن اطراف تاون هال (خالی بودن یا دیوار در فاصله 6-8 خانه)

۳ـ استفاده از دو لایه دیوار دور تا دور تاون هال (جهت ایجاد کردن یک زنجیره بزرگ از ساختمان ها)

۴ـ در مرکز لایه داخلی دیوار ها فقط و فقط تاون هال قرار دارد بدون وجود هیچ ساختمانی از قبیل تسلا

۵ـ در میان لایه اول با لایه دوم دیوار ساختمان های دفاعی و عادی قرار دارند.

۶ـ قرار داشتن اینفرنو ها در دو سر قطرهای مربع داخلی (لایه اول)

۷ـ محصور بودن اینفرنو ها به صورت جداگانه


مکانیزم دفاع:

درست کردن زنجیره ای بزرگ از ساختمان ها برای سربازان حریف و پراکنده کردن آنها این زنجیر به صورت ناخود آگاه چند ویژگی دارد.
به دلیل ضخامت این زنجیر قطع کردن آن بسیار دشوار بوده و برای همین نمیتوان به راحتی با تخریب چند ساختمان مسیری را به سمت تاون هال ایجاد نمود.
نمیتوان از دو سمت مختلف حمله نمود چون  هر دسته از نیرو ها با تخریب اولین لایه دیوار به سمت چپ و راست رفته و کنترل و هدایت سرباز تانک در مسیر دلخواه دشوار میشود و این باعث کشته شدن سربازان هجومی میشود. 
حریف باید در دو مرحله حمله نماید در مرحله اول باید نیمی از این حلقه را از بین ببرد و در مرحله دوم  در صورت دقیق فرستادن سرباز ساختمان تاون هال را نابود کند که این کار هم سخت  و هم دقت بالایی نیاز دارد.

قرار دادن اینفرنو های مبحوص شده در میان دیوار :
به دلیل فاصله زیادی که اینفرنو ها از هم دارند امکان تخریب دیوار با یک اسپل امکان پذیر نیست. مگر استفاده از دو جامپ که واقعا امکان پذیر نیست. برای همین این مپ مپ ضد والکری میباشد. از آنجا که والکری ها Melee هستند امکان خسارت زدن به اینفرنو ها را به دلیل وجود دیوار نخواهند داشت همچنین نزدیکی ساختمان های دیگر موجب میشود که والکری هرگز اینفرنو را هدف بعدی خود انتخاب نکند و به دور این ساختمان بچرخند.

ضد سوپر کویین:
برای ضد سوپر کویین کردن این نوع مپ ها باید XBow ها را به حالت زمینی تغییر دهید و به دیوارهای خارجی نزدیک تر کرد (در تصویر بالا کافیست این ساختمان ها را سه خانه به دیوار های بیرونی نزدیک کنید) در این صورت برد XBow ها آرچر کویین حریف را پوشش میدهد و با DPS 90-100 واحد میتواند تاثیر هیلر ها را خنثی کند.
البته این نکته قابل ذکر است که با این حرکت بیس شما در مقابل سربازان هوایی (دراگون بالن و بچه دراگون) آسیب پذیرتر خواهد شد.

نحوه زدن این مپ ها:
این نوع مپ ها آسیب پذیری کمی دارند و تنها بازیکن های خیلی حرفه ای میتوانند آنها را دو ستاره کنند غالب اتک هایی که موجب دو ستاره شدن آنها میشود با استفاده از دراگون مکس است.
برای زدن این نوع مپ ها به دلیل داشتن فاصله زیاد ایر دیفنس ها از هم میتوان با کمک اسپل صاعقه و زلزله دو ایر دیفنس نزیدیک هم را تخریب نمود و پس از آن با دراگون ها به نحوی اتک داد که نیمی از کل نقشه تخریب شود سپس به کمک دو یا سه دراگون (یا بچه دراگون) اضافی تاون حال را زد و دو ستاره نمود. این نوع زدن برای بازیکن های خیلی  حرفه ای میباشد در غالب وار هایی که خواهید داشت این مپ موفق خواهد بود. 

توجه داشته باشید که هر مپی مشکلی دارد و راه حل زدنی دارد و بیان نحوه زدن این مپ صرفا جهت اطلاع شما بوده و در سایر سایت ها این عیب ها گفته نمیشود.

نظرات  (۱)

سپاس بابت مطلبتون.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی