تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۶، ۰۴:۳۱ ب.ظ


خوب به مپ دوم کلش آف کلنز تحت عنوان بیلدر بیس خوش آمدید. این آموزش برای ابتدای بازی برای شما ایجاد شده است.

در ابتدای بازی تعدادساختمان های محدودی دارید و دفاع از آنها در مقابل دشمنان کاری سخت به نظر میرسه ولی نگران نباشید. دفاع از ساختمان مرکزی سخت است ولی فراموش نکنید که پیروزی شما هم بستگی به طراحی و هم به حمله شما دارد پس هر دو رو باید تقویت کنید.

برای شروع بیس زیر در دست شماست.

همونطور که میبینید میشه خیلی راحت از میان دو دیوار بربرهاتون رو به داخل بیس هدایت کنید و تنها ساختمان دفاعی رو تخریب کنید و بعد از اون بیس رو صد در صد نابود کنید. خوب خیلی جذابه ولی فراموش نکنید نقشه شما هم همینطور هست برای شروع با چسباندن دو دیوار به هم شروع کنید.

حالا وقتی بربر ها در مقابل دیوار ها قرار میگیرند دور دیوار ها راه رفته و خودشون رو به توپ خانه شما نزدیک میکنند اگه میخواهید شانس بیشتری برای پیروزی داشته باشید کافی هست که در پشت سر کنون ساختمان اصلی و در اطراف دیوار ساختمان های دیگه رو بزارید اینجوری بربرها سرگرم زدن ساختمان ها میشوند و کنون آنها را نابود میکند.

قدم به قدم میتونید مپ خودتون رو بروز کنید تا در مقابل دشمن امتیاز کمتری از دست بدید. فراموش نکنید بعد از هر پیروزی بازی دشمنان قوی تری به شما معرفی میکنه که مجبور هستید با آنها روبرو شوید.


به زودی مپ های جدید برای بیلدر هال لول 2 در ادامه همین مطلب قرار خواهیم داد.


نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی