تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



دوشنبه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۳:۳۳ ق.ظ


تقریبا همه در همون روز اول میتونن ساختمان اصلی رو ارتقا بدن و بیلدر هال رو به لول دو برسونن ولی برای رسیدن به بیلدر هال بعدی شما باید بیشتر صبر کنید و حداقل دو تا سه روز در این لول بمانید پیشنهاد من به شما این مپ هست سه دفاعی شما در سه طرف ساختمان اصلی قرار دارند قرار دادن دیوار در یک طرف باعث میشود که حریف به راحتی نتواند با بربر ها به ساختمان اصلی حمله کند. به طور معمول 80 درصد از حملاتی که به شما میشود از سمت دو توپ خانه شماست.

توپ خانه ها در میان ساختمان های دیگر محصور شده اند و قرار دادن یک فاصله خالی بین توپ ها و دیوار باعث شده تا از پشت دیوار توپ خانه شما مورد حمله آرچرها قرار نگیرد. 

در بیشتر موارد 30 تا 40 درصد تخریب به شما وارد خواهد شد که غالبا بی ستاره هستند.

به دلیل کمبود دیوار در این لول نمیتوان مپ بهتری را طراحی کرد و ارتقاع سربازان در این مقطع بازی بسیار بهتر از ارتقاع دفاعی ها میباشد. فراموش نکنید محاسبه فرد پیروز به اتک زدن شما نیز بستگی دارد. سعی کنید درصد تخریب بیشتری بدست آورید و از زدن بیلدر هال خود داری کنید چون حریف نیز نمیتواند در این لول این کار را بکند. پس فراموش نکنیم که زدن ساختمان های بی دفاع و کسب درصد بیشتر شما را به پیروزی نزدیک تر میکند تا ارتقاع دادن ساختمان های دفاعی بیلدر هال ۲.

در اولین فرصت به تاون هال 3 بروید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی