تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



سه شنبه, ۱۵ آبان ۱۳۹۷، ۰۴:۰۰ ق.ظ


قبل از هرچیزی باید بدونید که دک های پیشنهاد شده به شما دارای چه ویژگی هایی هستند و شما باید کدام دک رو با شرایط خودتون انتخاب کنید شاید دکی که رتبه سه رو داشته باشه برای شما خیلی بهتر از دک شماره یک رو داشته باشه. مطالب زیر رو از دست ندید. 


نکات مهم در مورد انتخاب دک:


1_ دک شکست ناپذیر

       هیچ دک شکست ناپذیری وجود نداره. بهترین دک های ثبت شده در بازی رویال کلش دارای برد های 55% تا 60% هستند. 

2َ_ Arena

        اگه جایی میبینید دکی به شما توصیه شده حتما به سطح Arena خودتون توجه کنید و مطمئن باشید توی Arena شماست. بعضی وقت ها دک هایی که به شما پیشنهاد میشه به دلیل آزاد نشدن آن کارت حتی قابل استفاده برای شما هم نیست.

3_ نوع مسابقه:

        دکی که انتخاب میکنید شدیدا بستگی به نوع مسابقه داره (بازی های "2v2"، "Lader", "Grand Chalenge", "Classic", "Rage"  و ....) طبیعی هست که دکی که انتخاب میکنید  بدونید برای چه کاربردی استفاده میکنید. کارت های سنگین بیشتر در بازی های 2v2 استفاده میشه و کارت های سریع و سبک در نبرد های Rage و touch down استفاده میشه و ....

4_ نوع دک:

        قبل انتخاب دک ببینید دک رو برای چه نوع بازی ای میخواید اگه هدف بازی دو به دو هست کارت ها سنگین تر میشه برای بازی هایی که تو نبرد های وار هست گاهی اوقات دک های حجومی لازم دارید(مثل Sudden Death Battle) تا اولین تاور رو بندازید و پیروز بازی باشید. Defensice Deck, همه کاره(Versatility Deck) و ... هم وجود داره. هر دک میتواند در اکثر این گروه بندی ها وجود داشته باشد به طور مثال هم Defensice Deck و هم Offensive Deck را داشته باشد. و یا پتانسیل هجومی و هم دک همه کاره (Versatility Deck) باشد و ...

5_ درصد موفقیت:

        سایتی که میگه دکی خوبه حتما باید بگه چند تا بازی شده و Win Rate دک چند درصد هست.

6_ Meta-Game ها و Anti-Meta ها:

        حتما شما استراتژی هایی بلد هستید که با تجربه بدست آوردید چه در دفاع و چه در حمله، سعی نکنید از صفر شروع کنید و فکر نکنید چون دکی در سایتی بهترین معرفی شده (چه درست چه غلط) شما باهاش پیروز میشید. شما باید MetaGame های اون کارت ها رو بلد باشید.

7_ سطح کارت ها:

        شاید کارت هایی که در دکی معرفی شده کارت هایی باشه که شما ندارید و یا اگر هم دارید چون تازه بدست آوردید یا بازی نکردید، از سطح کافی برخوردار نیست در این شرایط انتخاب با شماست که کارتی را از یک دک با کارت های مشابه تعویض کنید!!؟ نتیجه هرچی بشه یادتون نره که دک رو تغییر دادید و به پیشنهاد دهنده دک نباید معترض بشید.

8_ Anti-Air:

        همیشه از کارت های هوایی بترسید حریف این کارت ها رو در مقابل هوایی زن های شما استفاده نمیکنه و در بدترین حالت در دور دوم استفاده از کارت هاش از این استفاده میکنه زمانی که انتظارش رو ندارید و هوایی زنی براتون نمونده. داشتن دو تا چهار کارت Anti-Air بسته به MetaGame شما الذامی است.


برترین دک ها به زودی به شما معرفی خواهد شد.


مطالب مرتبط:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی