تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۲۲ ق.ظ


بازی موبایل لجند (Mobile Legends: Bang Bang) یک بازی چند نفره آنلاین است (Multiplayer Online Battle Arena یا MOBA) است که توسط شرکت Shanghai Moonton Technology منتشر و توسعه داده میشود. طرفداران این بازی بیشتر در جنوب شرقی آسیا هستند.

این بازی در پلت فرم های  Android و IOS در سال 2016 وارد بازار شد. تا به حال بیش از 12 میلیون دانلود در گوکل پلی داشته و دارای رنک بالای 4.5 از 5 میباشد.

ساختار اصلی این بازی پنج بازیکن به پنج بازیکن  (5v5) است. البته در مپ های مختلف و جدیدتر این بازی، این قانون شکسته شده و این تعداد کمتر و بیشتر نیز میشود. در نوع کلاسیک این بازی شما در دو گوشه از نقشه مربعی قرار دارید و سه راه اصلی بین پایگاه شما و دشمن وجود دارد. نقش شما تخریب پایگاه دشمن و در نهایت تخریب ساختمان اصلی حریف میباشد و همزمان دفاع از پایگاه خود. در دوره های منظم زمانی minion ها وارد بازی شده و از هر سه لاین و از هر دو طرف وارد بازی میشوند. این سربازان و تاور ها توسط بازی کنترل میشوند و الگوی حرکتی مشخص و قابل پیشبینی دارند.

این بازی بعد از نصب دیتای زیادی نیاز دارد و حجم بازی روی گوشی تا 1.8 گیگابایت هم خواهد رسید ولی باید بگم کسایی که این بازی رو انجام بدن هرگز اون رو از روی گوشی حذف نخواهند کرد.




شما با توجه به سبک و علایقتان میتوانید در ابتدای بازی قرمانی را انتخاب کنید و با همکاری سایر بازیکنان هم تیمی در بازی شرکت کنید.قهرمانان این بازی شامل شش دسته کلاس کلی هستند که شامل (Tank, Fighter, Mage, Support, Assassin, Marksman) هستند.


Marksman:

این کلاس شامل قهرمانان دور زن با میزان خسارت بالا هستند هرچند که از حجم خون کمتری برخوردار هستند.


Assassin:

این قهرمانان که با نام قاتل مشهور شده اند میتوانند در زمانی کوتاه میزان خسارت جادوئی زیادی را به حریفان وارد کنند و حتی قهرمانان Mage و Marksman را که دارای دفاه و حجم خون کمی هستند را به راحتی نابود کنند. نقش دیگر آنها نابودی قهرمانان بجا مانده از نبرد است. قهرمانانی از کلاس های دیگر که قصد عقب نشینی دارند و دارای حجم خون کمتری نیز هستند. با توجه به این همه قابلیت این کلاس به دلیل حجم سلامتی کمتر و میزان دفاع ناچیز در مقابل قهرمانان سالم و از کلاس های دیگر شانسی برای پیروزی ندارند البته باز هم برگ برنده ای دارند و آن میزان سرعت و قابلیت فرار آنهاست.


Support:

معمولا دارای حجم سلامتی متوسط هستند. قدرت خسارت جادویی و یا فیزیکی بالایی ندارند و به سختی میتوانند حریفی را نابود کنند. ولی هنگامی در نقش تیمی ظاهر شوند میتوانند بسیار خطرناک تر باشند به عنوان مثال میتوانند با اهدای سلامتی، متوقف کردن حریفان، افزایش خسارت و یا سرعت حرکت و سرعت ضربات هم تیمیان خود را تقویت کند.


Mage:

دارای میزان خسارت جادویی بالا و خسارت فیزیکی کم هستند. حتی میزان دفاع و سلامتی متوسطی دارند ولی به دلیل خسارت جادویی بالا (که اکثرا در زمان کوتاه وارد میکند) میتواند حریفان خود را نابود کند. این کلاس دارای محبوبیت بالای برای بازیکنان نیز هست.


Fighter:

دارای میزان سلامتی متوسط و خسارت نسبتا بالایی هستند و میتوانند در نبرد های رو در رو نقش مواثری داشته باشند. ضربات این کلاس به صورت فیزیکی و سریع میباشد.


Tank:

علت باخت بسیاری از بازی ها نبود این کلاس در ارنج تیم هست. این کلاس توانایی خسارت پایینی داره ولی به دلیل داشتن دفاع فیزیکی و جادوئی بالا و حجم سلامتی زیاد میتونه میزان قابل توجهی از ضربات رو دریافت کنه و فرصت مناسبی برای هم تیمی ها فراهم کنه تا در نبرد های تیمی پیروز بشن.


در ادامه باید بگم این بازی محبوب رو چند سالی هست دارم و جدیدا وقت بیشتری رو باهاش مشغولم. اعتیادش زیاده ولی چون در زمان آفلاینی خطری متوجه شما نسیت میتونید با خیال راحت و در زمان مناسب از انجام این بازی لذت ببرید. بچه هایی که warcraft بازی کردن و مخصوصا Dota AllStars باز ها میتونن خیلی سریع تو این بازی به اوج برسن و پرچم ایران رو بالا ببرن. 

در آینده مطالبی در مورد تکنیک های این بازی مطرح میکنم که میدونم براتون خیلی مفیده.


نظرات  (۱۱)

چرا اینوایت نمیشه بدیم به بعضی ها اوناهم به ما نمیتونن اینوایت بدن ؟

پاسخ:
متوجه نشدم برای اینکه گروهی بازی کنید. 
بازی قابلیت اینوایت داره مشکل مجاست؟

سلام دوستان من تو بازی دعوت میده چرا نمیاد تا من قبول کنم برم باشون بازی کنم؟

باید چکار کنم 😭

پاسخ:
مثل اینکه بازی واقعا مشکل داره.
صبر کنید تا برطرف بشه

قبلا این بازی رو انجام دادم ولی نمیدونم هنوزم این همه طرفدار داره یا نه؟

مطالب ارایه شده از سایت های منتشر کننده اخبار میباشد برای مشاهده کامل مطالب به سایت www.ToGame.ir مراجعه کنید.

پاسخ:
اووف هنوزم داره 
توی گوشی های سامسونگ یه امکانی داره که ببینی تعداد مخاطب های بازی رو به افزایش هست یا کاهش
این بازی شیبش ملایم و صعودی بود

من دوماهه این بازی را نصب کردم .اما نمی توانم نبرد رانک را انجام بدهم وقتی رو گزینه ی رانک میزنم می نویسد امتیاز شما کافی نیست و از این جور چیکار باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید :-) 

سلام من تقریبا یک ماه هست که نصب کردم ولی نمی دونم چطوری الماس به دست بیارم و همین طور بلد نیستم چطور هم گروهی هام رو به بازی دعوت کنم

پاسخ:
سلام من تقریبا یک ماه هست که نصب کردم ولی نمی دونم چطوری الماس به دست بیارم 
شما ماموریت ها رو انجام بدید بهتون جم میده. همچنین بوته ها و درخت هایی که در دوتا زمینتون هست رو میتونی از بین ببرسید و جم دریافت کنید.

چطور هم گروهی هام رو به بازی دعوت کنم
خوب همگروهی ها که تو بازی هستند
شاید منظورتون دوستانتون هست که برای این کار باید ازشون بخوای بازی رو نصب کنند و وقتی اتحاد خودت رو بسازی اونا اتحادت رو جستجو کنند و به شما ماحق بشن
اتحادتون هم که یک ساختمون هست مربعی به نام "قلعه قبیله" یا ClanCastel
این کار مقداری سخت هست و حوصله میخواد.
اگر کلن خودت رو هم نساختی میتونی یو یه کلن عضو بشی و از دوستانت بخوای کلن رو پیدا کنند. شما میتونی افراد رو به گروه دوستانت آرشیو کنی تا راحت تر باهاشون در ارتباط باشی

توضیحات عالی بود

من بیشتر از دوساله دارم بازی میکنم

قبلا یه راهی داشت اگه با قندشکن هلند بازی رو باز میکردی بعد میتونستی وی پی ان رو ببندی و راحت بازی و تو منو بچرخی

آیا کسی الان راهی داره برا دور زدن؟

یا قندشکن پینگ خوب؟

 

پاسخ:
مثل اینکه تو نسخه جدید بدون قند شکن میشه وارد بازی شد.

من خودم برای بدست آوردن قندشکن به روز سراغ چند تا بازی که قندشکن دارن توی پلی استور میرم. اکثر مردم اسم قندشکن هایی که باهاش میشه بازی کرد رو توی نظرات میزان.
تا حالا نشده با این ترفند قندشکنی رو دان کنم که کار نکنه.

سلام بازیش بسیار عالیه واقا خوبه. بازی کردن با هیروهایی مثلchangوdyrrothوکاری و روبی و انجلا که قهرمان های مورد علاقمن خیلی کیف میده. جفتlegaf legends هستش. هیجانش و راحتی در کنترل هیرو ها بنظرم اون رو از لگاف هم جذاب تر کرده . وایی وقتی با هیرو ها کلیر تیم میشی واقا فازی میده که نگووووووو

پاسخ:
باید بگم بیای چند تا مطلب برام بنویسی.
چقدر انرژیی داره نوشتت

بازی خوبیه

سلام بازی خوبیه فقط یه مشکل برام پیش اومده که ارور این زده که سایر پخش کننده ها شبکه ضعیفی دارند و بازی نمیاد برام چیکار کنم یه راهنماییم کنید لطفا

پاسخ:
سلام
قبلا بازیش با قندشکن باز میشده ولی الان همه چیز چه گرافیک چه سرور هاشون رو تغییر دادن.
طبیعی هست و تا بفهمن مشکل رو طول میکشه.
میدونید که ما ایرانیم و تحریم هستیم سایت های خارجی هم چون درآمد کم تری دارن برای زبان فارسی زمان نمیزارن چه برسه به حل مشکلاتی که تازه تو بازی پیش اومده.
مگر اینکه جاهای دیگه هم سرور هاشون این خطا رو بدن.
فکر نکنم بیشتر از دو هفته این وضع ادامه داشته باشه.
یه راه دیگه هم تغییر سرور مبدا هست امریکای شمالی رو انتخاب کن
قبلا این بازی رو انجام دادم ولی نمیدونم هنوزم این همه طرفدار داره یا نه؟

پاسخ:
هنوز اینهمه!!!!!!!
روند این بازی توی جذب بازیکن ها توی 12 ماه گذشته روند سعودی رو داره وحتی یک ماه هم ایم روند از بین نرفته.
تنها بازی کلش رویال رو دیدم که روند افزایش بازیکن هاش توی 12 ماه گذشته بالا بوده. شک نکنید توی سال آینده هم همین روند ادامه داره.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی