تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ

کاتا یا منجنیق از واحد های نظامی پیشرفته و مهم بازی هستند که برای تخریب ساختمان ها و منابع مورد استفاده قرار میگیرد. به دلیل سنگینی و کندی حرکت این جنگ افزار سرعت  حرکت کل لشگریان شما را کم میکند و برای همین تکنیک های ویژه ای را برای استفاده از آن نیاز خواهید داشت.


چپ نویساستفاده از کاتا در بازی تراوین


همونطور که گفتیم سرعت حرکت این واحد نظامی کم است و شما زمانی از این وسیله برای حمله (Attack) استفاده میکنید  یا باید بارها به دشمن حمله بدهید (که نیاز مند فاصله کم و یا عدم حظور دشمن روی اک است) و یا اینکه با افزودن به تعداد کاتا ها (منجنیق) و یا تعداد حملات در یک لشگرکشی اقدام به ویران کردن ساختمان های متعدد نمایید که این کار نیازمند به تجربه و دقت بالاست و در ادامه به آن میپردازیم.

تکنیک ارسال چند حمله به صورت دستی و نرم افزار های کمکی امکان پذیر است که روش دوم تخلف محسوب میشود و شما بسته به قوانین بازی توقیف خواهید شد. از طرفی نتیجه اتک زدن دستی از لحاظ کیفیت با روش نرم افزاری زیاد متفاوت نخواهد بود.


تکنیک ارسال چند حمله به صورت دستی:

در این روش شما به کمک کلید های میانبری که دارید اتک خود را ارسال خواهید کرد:

دکمه های Ctrl + Click برای باز کردن صفحه جدید از یک لینک استفاده میشود.

دکمه های Alt + Click برای حرکت کردن روی تب های باز صفحه مرورگر استفاده میشود.

دکمه Tab برای حرکت کنترل انتخاب شده روی یک صفحه مورد استفاده قرار میگیرد.


برای استفاده از روش دستی همین دکمه ها کافی هستند حالا به صورت زیر عمل میکنیم:


۱ـ بر روی دهکده مورد نظر رفته و با نگه داشتن دکمه Ctrl به تعداد حملات مورد نیاز بر روی گزینه لشگرکشی کلیک میکنیم.

۲ـ نیروی پاکسازی (در واقع حمله اولیه که به منظور نابود کردن سرباز های دشمن است ) را انتخاب میکنیم. باید دقت داشته باشید که تمام رمر ها را انتخاب کرده باشید و تنها یک منجنیق در این حمله جهت یکی شدن سرعت نیروهای پاکسازی با سرعت نیروهای حامل منجنیق انتخاب کرده باشید.

۳ـ با فشردن دکمه Alt + Tab سایر زبانه ها را فعال کنید و تعداد منجنیق های مورد نظر را تعیین کنید. در این حملات تعدادی نیز نیروی سواره نظام قرار دهید تا هم قدرت منجنیق هایتان بیشتر شود و هم در صورت Insert کردن, نیرو های حریف را نابود کنند.

۴ـ تعداد مجموع کاتا ها و مجموع سربازان ارسالی را در تمام زبانه ها کنترل کنید تا از کم و زیاد بودن آنها در حمله جلوگیری کنید.

۵ـ با کمک Alt + Tab به سایر صفحات رفته و یکی یکی منجنیق های خود را روی اهداف مورد نظر تنطیم کنید.

۶ـ با استفاده از Tab موقعیت دکمه انتخاب شده را روی تایید قرار دهید.

۷ـ همه چیز را کنترل کنید و از هدفگیری منجنیق ها و انتخاب دکمه تایید مطمئن شوید.

۸ـ به صفحه ابتدایی بروید (صفحه ای که حمله پاکسازی شما روی آن قرار دارد)

۹ـ سرعت اینترنتخود را چک کنید.

۱۰ـ حالا شما آماده ارسال نیرو ها هستید میتوانید به سرعت با دست چپ دکمه Alt + Tab را فشار دهید و با دست راست دکمه Enter را فشار دهید این کار را با سرعت هرچه بیشتر انجام دهید تا فاصله حملات شما کاهش یابد.

۱۱ـ بعد از ارسال آخرین حمله صفحه لشگرکشی خود را به روز کنید و از ترتیب قرار گرفتن نیرو ها اطمینان حاصل کنید. اگر نیروی پاکسازی نخستین حمله شما نبود و یا فاصله بین اتک ها زیاد بود حملات را به سرعت برگشت دهید و دوباره این کار را انجام دهید.


روش های بالا را برای چند فارم با تعداد یک منجنیق انجام دهید تا دست شما یرای ارسال حملات گرم شود.


نکات مهم:

حتما از اتک های فیک به تعداد اتک ریل و یا بیشتر از آن استفاده کنید.

   موقعیت دهکده های نزدیک به دهکده های دشمن را بسنجید و طوری هماهنگ کنید که همه اتک های فیک و اتک های ریل در یک زمان به دهکده های هدف برسند. در صورتی که نبرد اتحادی است و یا شخص دوستانی دارد به دهکده پایتخت آنها نیز فیک بزنید تا امکان ارسال دفاع به دهکده اصلی از آنها گرفته شود.

   در صورتی که شخص حرفه ای باشد پیشنهاد میکنم مطالب مربوط به اینسرت کردن دار مطالعه نمایید.

   با بالا کشیدن ساختمان اردوگاه دقت و تعداد اهداف تعیین شده تغییر میکند. بنابر این با حملات کمتر اهداف بهتری را میتوانید بزنید.

   دیوار را با کاتا نمیتوان نابود کرد برای تخریب آن از رمر استفاده کنید.

   هیچ گاه با تعداد کم منجنیق حمله نکنید  و سعی کنید طوری حمله کنید که در اولین حملات شما حریف قفل شود. ساختمان های حیاتی در این زمینه اردوگاه ساختمان اصلی انبارهای غذا و ... میباشد.

   

   سایر مطالب در این سایت که در مورد اتک زدن هستند رو حتما مطالعه کنید تا دانش شما در هنگام نبرد بیشتر باشد.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی