تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



جمعه, ۳ دی ۱۳۹۵، ۰۴:۱۵ ق.ظ
من سال ها تراوین بازی کردم و به این نتیجه رسیدم که بازی تراوین یک محیط واقعی میتونه باشه از محیط زندگی با این تفاوت که حذف کردن دیگران توی این بازی خیلی خیلی لذت بخشه این که بتونی دهکده های یک نفر رو  که براش زحمت کشیده برای خودت کنی یا اینکه طرف رو کراپ لاک کنی و به خاک سیاه بنشونی آدم رو از ته دل آروم میکنه!!!!
بعد از خواندن مطالب زیر شما درک بهتری از این بازی و معنای استراتژیک بودن بازی تراوین را خواهید داشت و دیگر برای شما مسخره خواهد بود که بازی هایی را مثل کلش آف کلنز را استراتژیک بنامید چه برسه به گلادیاتوس خخخخخخ.


تکنیک های نبرد انفرادی در بازی تراوین

این جا میخوام راه هایی از نبرد رو بهتون یاد بدم که میتونه به شدت شما رو توی حذف کردن رقباتون کمک کنه. کار هایی که با نفرات زیادی کردم نه تنها نفرات بلکه اتحاد ها و ...
درواقع بدجنس بودن رو تو بازی میخوام یاد بدم.
از اونجایی که این بازی یه بازی آنلاین هست شما توی بازی با آدم طرف هستید نه با یک کامپیوتری که رفتار ثابتی داره!!! پس از این قابلیت استفاده کنید و توی بازی روابط اجتماعی رو افزایش بدید هرچی روابط اجتماعی قویتری داشته باشید دشمن هاتون کمتر میشه دلیلش هم اینه که به واسطه دوستای زیاد دشمن ها میترسن و نزدیک نمیشن. پس شما با گذشت کردن از یک فارم خوب یا حمله به افرادی میتونید دوستان و متحدای بیشتری بدست بیارید و منافعتون کم تر به خطر بیافته.

کارهایی که برای حفظ روابط اجتماعی بهتر هست انجام بدید:
۱ـ توی یه اتحاد بیشتر از یک ماه نمونید این کار باعث میشه هم شما بازیکن های بیشتری رو بشناسید هم از وقایع مهم توی اتحاد ها با خبر بشید.

۲ـ این بازی برای آدم های بیکار هست پس با آدم های بیکار دوست بشید تا امنیت اکانتتون به خطر نیافته.

۳ـ به نفرات برتر در 100 خانه از مرکز قلمرو خودتون نامه بدید و باهاشون دوستی کنید میتونید برای قدم اول منابع به صورت 0.9 بهشون بدید و عنوان کنید که براتون اینکار میصرفه و ... (تعداد این دوستان بیشتر از یکی در چهار جهت جغرافیایی بیشتر نشه)

۴ـ شما متحدان ضعیف نمیخواهید پس با هر کسی دوستی نکنید.

۵ـ اگر شخص مقابل باج خواهی کرد بدونید که یا طرف بچه هست یا اینکه شما به خیلی قوی تر از خودتون درخواست دوستی دادید.(این خیلی مهم هست که دوستایی که در ابتدا پیدا میکنید هم سطح خودتون باشن گرفتن مدال پیشرفت یا یه مدال دفاع حمله غارت میتونه باعث نشون دادن قدرت شما توی بازی باشه)

۶ـ متحدین رو در اتحاد های مختلف پیدا کنید و خیلی رک و صادقانه اطمینان حاصل کنید که در صورت نبرد بین اتحاد ها از شما به او و از او به شما حمله ای نشه.

۷ـ انسان ها میتونن با هم تعامل رفتاری داشته باشن پس اسم دوستاتون رو در پروفایل بزارید و دوام اکانت خودتون رو حفظ کنید.

۸ـ جدا از دستورات اتحاد عمل کنید هنگامی اتحاد ها درگیر میشوند شما با دوستان خود درگیر نشوید و اگر دوستانتون به اعضای اتحاد شما حمله کردند سعی کنید 
دخالت نکنید به اینصورت شما فارق از اتحادی که دارید دوستانی قوی و نزدیک دارید و شب ها میتوانید به راحتی بخوابید!!!

۹ـ قرار گرفتن دوستان شما در کلن های دیگه باعث میشه اگه دشمنی که از راه دور (برای گرفتن کتیبه یا هرچی) بخواد حمله کنه توانایی تشخیص دوستان شما رو نداشته باشه و ندونه چه میزان دفاعی میتونید داشته باشید و  شما یک قدم از او جلو بیافتید.

۱۰ـ  همینطور وقتی به کسی که در فاصله زیادی از شما قرار گرفته قصد حمله زدن دارید باید به پایتخت دوستان آنها هم فیک ارسال کنید تا نیروی دفاعی متمرکزی بجود نیاید.

۱۱ـ فیک های شما باید موضوعیت داشته باشد در نکته قبل اگر تصفیه حساب شخصی باشد موضوعیتی برای اتک فیک به دوستان حریف وجود ندارد و مشخص است که حملات شما فیک است و این کار حتی شما را با دشمنان بیشتری مواجه میکند. در صورتی که اگر قصد شما از حمله, حمله بین قبایل باشد فیک دادن به متحدین نزدیک به دشمن اصلی کاربرد بیشتری خواهد داشت.

۱۲ـ در بعضی شرایط گسترده کردن حمله (منظور حمله به سایر افرادی که دشمن شما نبوده اند) مفید خواهد بود و حریف اصلی را تحت فشار خواهد گذاشت به طور مثال:
شما وزیر جنگ اتحاد خود هستید و شخصی به نفرات شما حمله میدهد که دارای اتحادی ضعیف تر از شماست شما با حمله فیک حتی یک سرباز به لیدر و یا وزیر جنگ حریف شخص خاطی را به طور غیر مستقیم تنبیه میکنید. در صورتی که این کار در شرایط دیگری میتواند موجب ایجاد جنگ بین اتحادها شود.

دوستانی که باید کم کم فراموششان کنید:

۱ـ کسانی که فعال نیستند یا پیشرفت قابل توجهی ندارند. میتونید این مشکل رو باهاشون مطرح کنید و ازشون بخواید که شما رو پشتیبان کنند و بگید که در صورت فارم شدن ناراحت نشن اگه شما بهشون حمله بدید چون اگر دشمنانتون منابع اونها رو غارت کنند شما در ضعف قرار میگیرید.

۲ـ کسانی که یک بار دروغ گفتند.

۳ـ دوستی که به سایر دوستان شما حمله میکند رو باید خوب روانشناسی کرده باشید و شناخته باشید. اگر هدف فارم کردن نبود اشکالی نداره دو نفر با هم درگیر شن در غیر اینصورت شما ممکن است نفر دیگر باشید که مورد حمله قرار میگیرید.

۴ـ سعی کنید هیچ گاه دوستان دشمن خود را به هم معرفی نکنید و کار جاسوسان رو انجام ندهید.

۵ـ دوستان بد دهن رو باید فراموش کنید این افراد به شدت دردسر ساز هستند و دوستی با آنها به ضرر شماست.

۶ـ پایبند به اصول دوستی خود باشید و شخصیت خوبی از خود در بازی ایجاد کنید. شخصیت خوب چیزی است دشمنان شما را کم میکند.

۷ـ اتحادی که به شما دفاعی نده ارزش نداره بمونید همیشه برای رفتن به اتحاد بهتر تلاش کنید.

۸ـ زمان هایی برای چک کردن دوستانی که دفاعی میسازن باید دروغ بگید و افراد رو چک کنید تا توی حمله واقعی اتمینان حاصل کنید که دفاعی خواهید داشت.

۹ـ توی اتحاد ها همیشه از شما نیروی دفاعی میخواهند شما هم باید همیشه اندکی نیرو برای کمک داشته باشید و برای متحدین خود بفرستید و همین کار رو به صورت منطقی از سایرین انتظار داشته باشید.

۱۰ـ اتحادی که به شما دفاعی نده ارزش نداره بمونید همیشه برای رفتن به اتحاد بهتر تلاش کنید.

۱۱ـ آمار نیروی دفاعی دوستان را داشته باشید و به آنها هم آمار نیروی دفاعی خود را اطلاع دهید تا هر دو بتوانید تصمیمات بهنری بگیرید.


در صورتی که پیشنهاد یا نظری داشتید به من بگید.



لینک های مرتبط به بازی تراوین:





نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی