تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



دوشنبه, ۶ دی ۱۳۹۵، ۰۸:۱۵ ق.ظ

بد جنسی های بازی تراوین مطالبی که نمیدونید  و یا برای بدست آوردنش باید تجارب زیادی بدست بیاورید. (قسمت دوم)

تکنیک های نبرد انفرادی در بازی تراوین

به چه کسانی حمله دهید:
۱ـ متناسب با زمان حضورتون توی بازی برای کسی شاخ و شونه بکشید کسایی که بیکار هستند و همیشه آنلاین هستند باید متحدین شما باشن چون از همه سریع تر پیشرفت میکنن.

۲ـ قبل از فارم کردن بازیکنی باید رتبه هجومی و دفاعی و سطح قهرمانش رو مطالعه کنید.

۳ـ  از بازیکنانی که با قهرمان خود بازی میکنن همیشه هراس داشته باشید.

۴ـ اگر کسی به شما حمله کرد زورتون بهش نرسید سعی کنید کوتاه بیاید و باهاش دوست بشید افراد قوی همیشه از نبردهای طولانی بیزار هستند.

۵ـ کسانی که مدت کمی حضور دارند اول و آخر فارم خواهند شد شما میتوانید با مقداری صبر کردن فارم پر پی و پیمونه ای داشته باشید.

۶ـ کسانی که فارم های شما را غارت میکنند را دشمن خود بدانید.

۷ـ در بازه 40 خانه فاصله از مرکز قلمرو هیچ دوست ویا دشمنی نداشته باشید.

چگونه از زیر دست بازیکنان حرفه ای فرار کنید:

۱ـ  اولین راه فراموش کردن خسارت ها و برقراری روابط دوستانه با نامه هست.

۲ـ  وارد شدن به اتحاد های متحد با اتحاد دشمن (با گذشت سه روز از نبرد باید این روش رو انجام بدید و سعی کنید نه منابع و نه تلفات داده باشید و زمانی درخواست 
بدهید که حمله ای روی شما نباشد همچنین باید دشمن خود را به اتحاد معرفی کرده باشید تا بعد ها مشکلی پیش نیاید)

۳ـ  اگر حریف خیلی قوی نیست با حمله تکنیکی به دهکده های نزدیک گرفتن منابع و خسارت وارد کردن به سربازان او حریف رو متوجه اشتباهش بکنید (در این گونه نبرد ها به هیچ عنوان نباید تلفات بالایی بدهید تا دشمن شما را در ضعف احساس نکند)

۴ـ  گاهی وقت ها این حملات از جای دیگری آب میخورد و در واقع دشمن شما کسی در نزدیکی شماست برای همین هیچگاه در مقابل حملات دور نیروی دفاعی نچینید و یا پاسخ حمله را با حمله ندهید. تنها منابع و سربازان را دور کنید و اندکی دفاع برای حملات فیک در نظر بگیرید. این روش برای جلوگیری از کاهش قدرت در مقابل دشمنان 
واقعی هست.

۵ـ  اگر هامر قوی دارید و یا دشمن از میزان قدرت تهاجمی شما با خبر نیست با اتک های فیک طولانی و فراوان او را تحت فشار بگذارید.

۶ـ  گاهی ندادن منابع تنها راه حل نیست و حریف قصد گرفتن مدال مهاجمین را دارد برای همین همیشه رنک او را در Top10 چک کنید در این صورت نه تنها شما نباید منابع 
خود را مخفی کنید بلکه باید سربازان خورد را نیز دور کنید ولی قرار دادن قهرمان در حملات از نوع غارت کار هوشمندانه ای به نظر میرسد.

۷ـ  اگر حریف عصبی شده میتوانید با نامه نگاری او را ترقیب به فحاشی و یا رفتاری خلاف قوانین بازی کنید و با گزارش دادن او را برای مدتی از حمله سرد کنید (این روش برای حریفان خیلی قوی کار مناسبی نیست ولی در صورت نداشتن راه حل و یا نزدیکی بیش از حد راه حل مناسبی هست)

۸ـ  در صورت داشتن اتحاد و یا دوستان قوی این مشکل را با لیدر اتحاد خود و یا دوستان خود مطرح کنید.

۹ـ  در صورتی حملات از یک اتحاد زیاد است و شما از قدرت خوبی برخوردار هستید به لیدر و اعضای اتحاد آنها فیک بفرستید و آنها را به طور مستقیم تهدید کنید. در غیر اینصورت با استفاده از تکنیک های انفرادی میتوانید خسارات خود را به حد اقل برسانید (فراموش نکنید هیچگاه نباید هامر خود را در این نبرد ها دخالت دهید تا بتوانید خسارات خود را دوباره از فارم ها تامین کنید)

۱۰ـ  قوانین بازی رو تو سایت تراوین مطالعه کنید شما برای متوقف کردن حریف هاتون به این قوانین نیاز دارید و مطمین باشید حریف ها هم از این روش استفاده میکنند.
سعی کنید روحیات رقیب رو روانشناسی کنید و از این روش برای حمله کردن و یا دفاع کردن استفاده کنید.

۱۱ـ اگر کسی خواست شما رو فارم کنه تنها راه فرار از فارم شدن وارد کردن خسارت کم و ندادن منابع برای مدت طولانی هست به هر بار منابعی که از شما غارت میشه حرص و ولع حریفتون برای فارم کردن شما هم بیشتر میشه پس منابع رو به دهکده های اطراف انتقال بدید.

اگه میخواید به فرد جدیدی حمله بدید شروع حمله هاتون در ساعت 2 تا 3 شب باید باشه:

۱ـ چون در صورتی که خواب باشه:
شما زمان زیادی خواهید داشت تا حملات بیشتری رو وارد کنید و حریفتون رو به طور کامل فلج کنید.
شخص نمیتونه نیروی دفاعی درخواست کنه .
هم اتحادی هاش هم چون نمیدونن به کدوم دهکده حمله میشه نیروی دفاعی نمیفرستند.

۲ـ و در صورتی که بیدار باشه:
یه مقدار سخت میشه براتون چون احتمال اینسرت کردن بین نیروهاتون و از دست دادن کاتا هاتون هست
ولی اون وقت شب دوستاش نیستند و شما که حمله رو شروع کردید باید تا تهش برید جلو. پس جواب نامه هاش رو ندید تا تمرکز فکریتون توی حملات از بین نره
خوبیش اینه که اگه بیدار باشه زجر کش میشه آخه میبینه حملات کاتا داره میاد و  دوستاش هیچ کدوم بیدار نیستن تا به دادش برسن پس بازم یه قدم جلو هستید
وقتی شب حمله میدید این حملات میتونن تا ساعت 10 صبح ادامه داشته باشن چون معمولا از اون ساعت به بعد نیروهای دفاعی در مقابلتون قرار میگیرن پس حملاتتون رو محلک تر و بی رحمانه تر باید انجام بدید چون زمانی ندارید.(در صورتی که دهکده هاش بیش از پنج تاس انبار غذا رو بزنید حریف دیگه از اتحادش نمیتونه نیروی دفاعی زیادی بگیره)

۳ـ اگه نژاد مهاجم هستید هیچ وقت رحم و انصاف توی حملات نداشته باشد و سعی کنید یا حمله نکنید یا حمله میکنید تا تهش رو برید شما مدت کوتاهی وقت دارید و اونقدر باید حمله بدید که وقتی خواستید دفاع کنید و نتونستید ناراحت نشید و حرص فرصت از دست رفته رو نخورید.

۴ـ هیچ وقت نامه نگاری طولانی نکنید این کار برای حریف وقت میخره. و اگه توی شرایط مشابه گیر کردید نامه نگاری کنید و وقت بخرید تا نیروی دفاعی برسه.



نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی