تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



سه شنبه, ۲۰ مهر ۱۳۹۵، ۰۷:۳۷ ق.ظ
پیشنهاد شده از طرف سایت

بازی تراوین یک بازی مبتنی بر صفحات وب هست و از طریق ساده ترین مرور گرها(IE) هم قابل بازی کردن هست. در سال 2004 این بازی از طریق شرکت آلمانی Travian Games به دنیای بازی های آنلاین معرفی شد. قدرت و جذابیت این بازی به حدی بود که به سرعت در جهان بازی ها مطرح و گسترده شد و به 44 زبان ترجمه گردید تا خود را به عنوان برترین بازی استراتژیک آنلاین تحت وب معرفی کند.

بازی های تحت وب

در این بازی شما با انتخاب یکی از سه نژاد گول، توتن و رومن وارد بازی شده و در یکی از چهار قسمت نقشه بازی قرار میگیرید. با پیدا کردن دوستان جدید شروع به رشد و گسترده کردن دهکده هایتان میکنید و با حمله به دشمنانتان منابع بیشتر بدست می آورید. در نهایت با آزاد شدن نژاد ناتار ها و کتیبه های کمکی ، شما وارد دور جدیدی از بازی خواهید شد و با متحد شدن بیش از ده اتحاد پنجاه نفری به قلب دهکده ناتار ها حمله کرده و ساختمان شگفتی جهان را ساخته و تا لول 100 بالا میبرید. اولین گروهی که این ساختمان را تمام کنند فاتح سرور خواهند شد و سرور به پایان خواهد رسید.
سایت  Travian.ir در حال حاضر برای بازدید کنندگان و بازیکنان باز است و با گشودن سه سرور با سرعت 1X در حال ارایه خدمات به بازیکنان میباشد. احتمال میرود که سرور 4 در پایان بهمن ماه با سرعت 3X برای مخاطبان راه اندازی شود. در اینجا به معرفی و تحلیل تخصصی این بازی میپردازیم و با کمک هم تکنیک های بازی رو بررسی و انتشار میدیم.

شایان ذکر است که این بازی در تاریخ ۳ ژانویه 2013 به دلیل خروج ارز و ترویج فرهنگ غیر اسلامی و رشد شرکت های داخلی در زمینه بازی، فیلتر شد و سپس در بهار 1395 از فیلتر خارج شد.  هرچند که هنوز سایت اصلی تراوین (Travian.com) در ایران فیلتر میباشد.


منابع:

نژاد های بازی:


میر پدرام خاتم نژاد پاکزاد

بازی تراوین

برترین بازی استراتژیک آنلاین

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی