تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۲۲ دی ۱۳۹۵، ۰۳:۴۰ ق.ظ

هدف از این مطلب آموزش و بکار بردن بولر هست. اتک زده شده توسط تاون هال یازده به مپ وار تاون هال 10 است. این اتک ناعادلانه است و درست نیست که انتظار داشته باشید شما هم سه ستاره کنید ولی میتوان تکنیک اتک زدن با بولر و هیلر رو تحلیل کرد. و به روش های اتک زدن خودتون اضافه کنید.

 
مپ و نیرو ها رو در زیر می بینید. همچنین در تصویر سربازان داخل کستل هم نمایان است. در ابتدا به خوبی نقشه را ببینید و سعی کنید روشی برای زدن با نیرو های ساخته شده را پیدا کنید در ادامه روش زده شده برای سه ستاره کردن با این سرباز ها رو میگیم.
همون طور که میدونید مپ های باز مزیت هایی دارند و نیز معایبی. اگر فواصل زیاد باشد آرچر کویین ها میتوانند به راحتی با کمک هیلر (حرکت سوپر کویین) را استفاده کنند و قسمتس از مپ را بزنند در صورتی که تراکم ساختمان های شما زیاد باشدآرچر کویین نمیتواند به سادگی نفوذ کند. ولی میتوان به راحتی با والکری به آن حمله نمود.
 
 
گوش سمت چپ مکان رها سازی کویین و سه هیلر میباشد. هدف از این کار از بین بردن منطقه هاشور خورده به رنگ قرمز است که در ادامه باعث هدایت عده ای از سربازان (بولرها) به سمت تاون هال می شود. در اینجا به دلیل نزدیک شدن کویین به ایکس بو  و اتک خوردن همزمان از آرچر تاور و کنون نزدیک ایکس بو شما مجبور به استفاده از اسپل سرعت هستید تا هم سرعت پر شدن خون کویین زیاد شود و هم سرعت اتک کویین.
 
بعد از رها سازی کویین نوبت به ارسال سایر سربازان میرسد برای این کار نیمی از سرباز های بولر از گوشه بالا به کمک سه هیلر و گالم در منطقه وسط بیس رها میشوند این مناطق توسط فلش های زرد نمایش داده شده است. عده ای دیگر از بولر های باقیمانده بعد از تخریب دیوار ها پشت سرباز گالم  قرار دهید. در مقابل سرباز گالم اسپل جامپ زده میشود تا دیوار رسیدن به تاون هال را از بین ببرد.
با زدن اسپل یخ برای اینفرنو بالا و نیز اسپل اسپید اینفرنو تخریب شده و سایر بولر ها به سمت گوش سمت راست حرکت میکنند. گالم نیز به سمت چپ و یا راست منحرف میشود (که البته بهتر است به کمک بولر ها برود)  و بولر های پشت گالم (بولر هایی که بین گوش بالا و چپ ریخته بودیم) وارد منطقه تاون هال میشوند.
 
 
آرچر کویین با کمک هیلر ها به اینفرنو رسیده و با روشن کردن اسپل خود آن را از میان برمیدارد. سایر بولر ها با پشتیبانی هیلر و اسپل اسپید نیز به راحتی ساختمان های باقیمانده را نابود میکنند.
یکی از دلایل استفاده از هیلر برای سربازان بولر رنج ضربات این سرباز است این عامل میتواند ایر دیفنس ها را قبل از در تیر رس قرار گرفتن هیلرها  تخریب نمایند.
 
امید وارم لذت برده باشید. استفاده از شش هیلر کم دیده شده ولی تکنیک خوبی برای مپ های باز و مخصوصا مربعی است.
 
نحوه اتک زدن بالا در زمانی بوده که اینفرنوها ضعیف نشده بودند در ورژن هایی که اوایل امثال اومد اینفرنو ها با از دست دادن قابلیت جلو گیری از هیل شدن با زدن ضربه ضعیف شدن و شما به راحتی میتونید این مپ رو با همین آموزش ها جمع کنید.
 
پیروز باشد
 
مطالب مرتبط:
 
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی