تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۹ آبان ۱۳۹۷، ۰۲:۰۱ ق.ظ

پیشنهاد شده از طرف سایت

ClashRoyale_ToGame_IR


بازی کلش رویال در در سال 2016 در دو پلت فرم ios , android توسط شرکت سوپرسل منتشر شد. این بازی جذاب در 19 مه 2016 به انتخاب گوگل بهترین بازی سال شد. در حال حاضر بیش از 100 میلیون بازیکن فعال در سرتاسر جهان مشغول این بازی هستند و حتی رنکینگ های جهانی در اینجا وجود دارند که به صورت آنلاین در حال تغییر هستند. یکی از دلایل رشد بسیار سریع این بازی و شهرت آن در بین مردم سابقه خوب این شرکت در بازی Clash of Clans هست. در حقیقت برند بازی Clash و محبوبیت آن باعث این اتفاق شده.


این بازی ویدئویی دارای سبک استراتژی کارتی است و بسیار ساده و با کیفیت بالا تولید شده. شما در این بازی باید با استفاده از الکسیر که در هر ثانیه به شما داده میشود کارت هایی را انتخاب کرده و در مکان های مختلف زمین قرار دهید. کارت ها موجودات و یا تاثیراتی را در روند بازی ایجاد میکنند که در نهایت موجب پیروزی و یا شکست شما میشود.



کلش رویال توانسته انواع بازی با قوانین پیروزی مختلف را به این صورت خلق کند و با اینکار بازی را از یکنواختی نجات داده. کارت ها انواع مختلفی دارند و به روش های مختلفی بدست می آیند. استراتژی شما در ارتقاع کارت ها و نیز تاکتیک های نبرد موجب میشود، ترکیب کارت مخصوص خودتان را داشته باشید و با سایر بازکنان مبارزه کنید هرچه استراتژی شما در کارت ها و نحوه بازی با آنها بهتر باشد شانس بیشتری برای پیروزی خواهید داشت.


به زودی مطالبی درباره معرفی کارت ها، انتخاب و  ارتقاء کارت هاو قوانین بازی خواهم نوشت که میدونم در بازی به آنها نیاز خواهید داشت.

پیروز باشید.


مطالب مرتبط:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی