تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۵:۳۵ ق.ظ

 

این کارت از ویژگی های خاصی برخوردار است به دلیل میزان خسارت بالا و نوع ضربات Area Splash و نیز داشتن حجم خونی مناسب میتونه شما رو در دفاع و یا حمله خیلی کمک کنه.

این کارت به ذات چون Attacker هست باید به همراه سایر کارت ها بیاد که Mini-Tank و یا Tank رو شامل میشن و یا در نزدیکی تاور ها در هنگام دفاع قرار داده بشن.

در بازی های تک نفره بهتر هست این کارت رو به همراه یک کارت با خسارت بالا قرار بدید(ترجیها Single Attack) مثل پکا یا مینی پکا چون مکمل هم هستند. یعنی اگه حجم کارت های ریز مقابلشون قرار بگیره پکا در حالت ضعف است و ویزار به کمک میاد. در صورتی که کارتی با HP بالا جلو بیاد پکا اون رو از مقابل برمیداره.

فرض کنید شما در دفاع هستید کارت هایی مثل مینیون ها یا اسکلت ها یا گوبلین ها یا بیبی دراگون به شما حمله کردند  شما با انداختن ویزارد در وسط زمین خودتون اون ها رو میکشید و بعد از مدتی پکا می اندازید. حالا ورق برمیگرده و شما با یه ترکیب خوب زمانی که حریف توی ضعف هست پیش میافتید.

در صورتی که کسی به این ترتیب به شما حمله کرد حواستون باشه اول باید ویزارد رو از بین ببرید بعد کارت جلویی رو با انبوه سربازان یا با روش های دیگه بکشید. برای همین صبر کنید تا ویزارد از زودخانه عبور کنه تا راحت تر با یه مینی پکا یا پکا یا والکری و ... بکشیدش.

البته من برای این هم راه دارم. روش دفاعی مطرح شده یک نقطه ضعف داره و اون هم اینه که اگه فاصله ویزارد با کارت جلوترش اندازه Range اش باشه و شما بخواهید تا زمان رسیدن ویزارد صبر کنید کارت جلویی به تاور میرسه و این کار رو برای دفاع سخت میکنه.

پس وقت حمله به فاصله قرار گرفتن دو کارت دفت کنید تا بیشتر حریف رو تو مخمصه بندازید.

 

نمیخوام زیاد در موردش حرف بزنم ولی توپ آتش با یک لول بالاتر (ویزارد سطح 10 با یک ضربه توپ آتش سطح 11) و اسپل ساعقه و راکت میتونه ویزارد شما رو راحت از پا دربیاره. که البته چون ساعقه و راکت 6 واحد الکسیر نیاز دارند شما +1 جلو می می افتید ولی اگر تاور شما یا کارت های دیگه شما بسوزه باید به خاطر داشته باشید که دیگه این کار رو ادامه ندید و ویزارد رو در نزدیکی رودخانه بندازید و نه عقب تر.

استفاده از ترکیبی از فایر بال به همراه "تنه درخت" یا "ساعقه کوچک یا Zap" هم با این که در مجموع 1 الکسیر بیشتر از ویزارد نیاز داره ولی متداول هست.

کارت ویزارد میتونه به راحتی کابوسی برای کارت های زیر باشه

 

Wiz

 

ولی کارت های زیر هم میتونن به راحتی اون رو از بین ببرند

 

Wiz2

 

در نهایت باید جدول قدرت اون روبرای شما قرار بدم تا بدونید کارت شما و یا حریفان شما بسته به هر لول از چه مقدار قدرت برخوردار هست.

 

   خسارت         سلامتی      سطح
132 340 3
145 374 4
159 411 5
175 452 6
192 496 7
211 544 8
232 598 9
254 656 10
279 720 11
307 792 12
337 870 13
370 955 14(با کارت آینه)
     

  من آینه 13 دارم ومیتونم از قدرت کارت ها در لول 14 استفاده کنم یکی از تکنیک های من توی بازی انداختن دو ویزارد به صورت ناگهانی پشت کارت های تانک هست و بعد هم اسپل Speed البته گاهی اوقات هم از دو ویزارد در دفاع استفاده میکنم ویزارد لول 12 و ویزارد سطح 14 زمانی که Speed میزنم آدم یاد فیلم های جنگ جهانی میافته دوتا توپ یکی یکی پشت هم دارن ضربه وارد میکنن و ضربات به قدری قوی هست که پکا رو نرسیده به تاور از بین میبره.

گاهی اوقات هم یک مینی پکا جلوی هوگ میندازم وقتی هوگ مرد پشت سر پکا ویزارد میندازم. و اگه کارت های حریف رو مناسب ویزارد دوم ببینم صبر میکنم تا ویزارد من رو بکشه و وقتی حمله کرد ویزارد 14 رو میندازم حریف انتظار چنین کارتی رو هیچ وقت بعد از ویزارد نداره.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی