تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۴ مرداد ۱۳۹۷، ۰۳:۳۴ ق.ظ
برای مشاهده تمامی تجهیزات بدست آمده در بازی در صفحه اصلی دکمه Inventory رو از گوشه چپ انتخاب کنید.
در صفحه باز شده شما با انتخاب تب ها میتونید صلاح ها، انگشترها، گردنبندها، کلاه خود ،پوشش شانه ها و سنگ ها را مشاهده کنید.


بعد از انتخاب صلاح مورد نظر میتونید اون صلاح رو با صلاح جاری مقایسه و در صورت نیاز جایگزین کنید.
بعد از پیشرفت در بازی کم کم به این نتیجه میرسید که تعدادی از آیتم ها را برای بازی های PvP (بازیکن با بازیکن) و تعدادی دیگر را برای بازی در مراحل و کشتن به اصطلاح Mob های بازی انتخاب کنید(PvM).
 اگر دقیق تر بخوام بهش اشاره کنم تعدادی از صلاح ها دارای مجیک هستند (حداکثر چهار تا) و عده ای هم دارای قابلیت هایی مثل افزایش خسارت (Bouns Damage) یا زدن ضربات بحرانی (Critical یا دوبرابر خسارت) و ...
اسپل ها زمان Cold Down بالایی دارند(منظور زمان آماده سازی مجدد است)، از طرفی در بعضی مراحل بازی 4 تا 5 موج حمله از طرف Mob ها اتفاق میافته و شما در این مراحل بیشتر نیاز به خسارت بالا و زدن سریع دارید تا اسپل ها.
در بازی های PvP شمشیر هایی که مجیک های بیشتری دارند کاربرد  بیشتری دارند تا شمشیر هایی که خسارت بالا تری دارند. 

در اوایل بازی نیاز به ارتقاع لوازم ندارید و سعی کنید پول ها را ذخیره کنید تا با بدست آوردن آیتم های لول بالا تر و ارتقاء آنها بیشتر پیشرفت کنید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی