تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۰۳ ق.ظ

آرشیو تغییرات بازی کلش رویال

مدت هاست که سوپرسل برای متعادل سازی کارت هاش مشخصات کارت ها رو تغییر میده و البته گاهی هم این تغییرات از میزان خسارت، سلامتی و سرعت کارت ها فراتر رفته و حتی رفتار های کارت ها رو تو شرایط تغییر میده.

 در ادامه تغییرات این چهار کارت رو مورد بررسی قرار میدیم و به تغییرات در کلن وارها میپردازیم.

 

1- Elite Barbarians

این کارت رو همه به سرعت حرکت و قدرتش میشناسیم در تغییرات جدید میزان سرعت این کارت تغییری نکرده ولی میزان خسارتش از 169 خسارت در ثانیه به 177 رسیده و با افزایش HitSpeed از 1.5 به 1.7 میزان خسارتش به 177 خسارت در هر ضربه رسیده. این باعث میشه کاراکتر الایت بربرین بتونه قدرت بیشتری برای تخریب تاور ها یا کارت هایی با حجم خیلی بالا داشته باشه و شانس پیروزیش در مقابل اهداف کوچیک و زیاد کم تر بشه (مثلا دیته های اسکلت گوبلین یا بربرهای معمولی) پس باید توی استفاده از این کارت بیشتر دقت کنید چون همین تغییرات رو اگه تو محاسباتتون لحاظ نکنید به مشکل خواهید خورد.

 

2- Rascals

با این کارت هم آشنا هستید فکر کنم یه سالی هست که به بازی اومده و کاربردش رو همه بلدیم این کارت به تنهایی یه حمله متوسط حساب میشه که شانل تانک و اتکر هاش هست. تنها چیری که تو این کارت تغییر کرده زمان ضربه زدن یونیت تانک(پسر) این سه کارت هست که از 1.3 ثانیه به 1.5 ثانیه رسیده و باعث شده میزان خسارتش هم در هر ضربه افزایش 13 درصدی داشته باشده.

 

3- Barbarian Barrel

از این کارت که دو واحد الکسیر نیاز داره برای نابودی کارت های ریز یا بقایای حمله استفاده میشه و در انتها یک بربر از جعبه بیرون میادو ...

قدرت ضربه این کارت (زمان قلط زدن جعبه) 10% کم شده و این به این معناست که (در نابودی کارت هایی مثل Rascals(دخترها) و Princess) دیگه نمیتونید با یک ضربه قلطیدن روی حریفان هم لول خودتون اون ها رو نابود کنید و نیاز دارید سلامتی باقیمونده رو با بربرین از بین ببرید. البته شما یک سطح پایین تر رو با یک ضربه از بین میبرید. چون کارت ها در هر ارتقاء 10% قویتر میشن.

 

4- Arrows

تغییری که روی این کارت انجام شده روی میزان خسارت وارده نبوده و تنها سرعت رسیدن تیر ها به هدف افزایش پیدا کرده این تغییر  37% بهبودی رو همراه داشته(1.1s به 0.8s) . در حال حاضر فکر کنم کندترین کارت پرتابی مربوط به Racet باشه که 2 ثانیه ای هست.

 

نغییرات کلن وارها:

 1v1

 

  • اضافه شدن دک های جدید به بازی کلاسیک کلن وار ها

 

 

  • 2x Elexir Draft
  • Heist

 2v2

 

  • TouchDown
  • Rage Mode

 

اضافه شدن کارت زمین لرزه (ErthQuake) و افزایش سقف کاپ Lader از 6300 به 7000 هم از دیگر تغییرات این نسخه هست.

 

 

 

با اینکه تغییرات توی مشخصات کارت ها رو زیاد جالب نمیدونم ولی باید در مورد این تغییرات این مطلب رو بنویسم. اگه در مورد این قضیه نظری دارید برام پست بذارید. سپاس

 

آرشیو تغییرات بازی کلش رویال

نظرات  (۱)

نقدو بررسی بسیار عالی بود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی