تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



چهارشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۷، ۰۲:۵۸ ق.ظ

تجهیزات قهرمان شما در این بازی از لحاظ وزن، شکل، قیمت، تعداد اسلات ها، کلاس و نوع  متفاوت هستند سعی میکنم به اختصار این توضیحات رو به شما بگم  و در انتهای مطلب نکاتی رو به شما بگم که میتونه شما رو در بازی خیلی جلو بندازه.



تجهیزات بازی شما از لحاظ نوع به:

1_ گردنبند

2_ شنل

3_سپر سینه

4_ دستکش

5_ سلاح دست راست

6_ سلاح سمت چپ (اسلحه یا سپر)

7_شلوار

8_ پوتین

9_انگشتر دست چپ

10_ انگشتر دست راست


کلاس تجهیزات:

1_ Normal (تک اسلات)

2_ Rare (دو اسلات)

3_ unique (سه اسلات)

4_ Legendary (چهار یا پنج  اسلات)

5_ Mythic  (شش تا هشت اسلات)


وزن تجهیزات:

همونطور که در بالاتر هم اشاره کردیم در صورتی که وزن کل وسایل از میزان مجاز حمل قهرمان بیشتر باشه میزان Max FP شما نصف میشه. زمانی که مشخصات وسیله ای رو میبینید وزن وسیله در زیر عکس نشان داده شده مهم نیست که چه وسیله ای با چه وزنی رو برمیدارید مهم اینه شما ظرفیت حملش رو در کل داشته باشید.


تجهیزات شما ارتقاء پیدا نمیکنه برای همین باید خیلی دقت داشته باشید در انتخاب وسیله به طور مثال یه سلاح مناسب برای شما خیلی مهم است و شما رو تو نبرد ها خیلی جلو میندازه ولی باید بدونید که چه زمانی خرید سلاح جدید رو متوقف کنید و زره و انگشتر و ... بخرید. 

شما در ابتدای بازی نباید از سپر استفاده کنید چون با زیاد شدن تعداد حمله کشتن موجودات رو سخت تر و طولانی تر میکنه. از طرفی شما با خرید سلاح قویتر باید سلاح قبلی رو ازبین ببرید در صورتی که میتونید اون رو به دست دیگه ای بدید و از اسلات هاش استفاده کنید.


عدم امکان تغیر اسلات های تجهیرات:

وسایل شما در این بازی دارای اسلات ها مشخصی با توجه به کلاسشون هستند. هر سلاح منحصر به فرد نیست و اسلات هاش به صورت Random ساخته نمیشه و نمیتونید این اسلات ها رو پاک کرده اضافه کنید و یا تغییر بدید.


زمانی که شما با لول 40 به دیدن Black Smith میرید تجهیزاتی رو میبینید که در لول 30 نمیدید و  همچنین وسایل لول های پایین تر نیز از دید شما مخفی میشن. برای همین باید بدونید که هرچقدر هم که تلاش کنید باز هم آیتم بالاتری وجود داره که تا رسیدن پولتون به اون باید صبر کنید پس زیاد توی خرید سختگیری به خرج ندید.


مطالب مرتبط:

معرفی بازی سقوط خون آشام ها

نقد و بررسی بازی Vampire's fall

انتخاب کاراکتر در بازی Vampire's fall


مطالب پیشنهادی:

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی