تحلیل بازیهای آنلاین



تحلیل بازیهای آنلاین
آخرین نظرات



يكشنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۵، ۰۳:۳۳ ق.ظ

اتک فول دراگون

 در این مبحث اتک فول دراگ (دراگون) رو برای تاون هال های 7 , 8 آموزش خواهم داد و بیشتر از اون سعی میکنم دید شما رو نسبت به اتک های هوایی تغییر بدم. همونجوری که میدونید هزاران مپ داریم و پرداختن به چند تای اونها کفایت نمیکنه و هر بار که واری در پیش دارید با مپ های جدیدی آشنا میشید. بهترین پیشنهادی که براتون دارم یاد گرفتن چند تا تکنیک ساده برای اتک فول دراگون هست تا در شرایط مناسب ازش استفاده کنید. در ادامه این تکنیک ها رو براتون ذکر کردم...سعی کردم مطالب کلیدی رو تو متن هام پر رنگ کنم تا در صورت آشنایی با اون مطلب، پاراگراف مربوط به اون رو نخونید و به پاراگراف بعدی برید تا وقت شما صرف چیز های ابتدایی نشه.


به طور کلی اتک زدن به صورت فول دراگون هزینه زیادی برای شما خواهد داشت، چه از لحاظ زمانی و چه از لحاظ منابع الکسیر! ولی چیزی که باعث میشه بازیکن ها و کلن ها افراد رو به استفاده از این روش تشویق کنند شانس بالای سه ستاره کردن هست.


در اتک زدن با فول دراگون چند نکته هست که باید بهش دقت کنید:

۱ـ همونطور که میدونید، دراگون جزو سربازهای هوایی هست. یعنی کنون ها و مورتال ها و ساختمون های زمینی زن توانایی زدنش رو ندارن و این یعنی ساختمانهای دفاعی کمتر!!!  پس وقتی با دراگ یا هر سرباز پرنده ی دیگه ای اتک میدید، حواستون باید به هوایی زن ها باشه و تمام ذهن و توجهتون رو باید برای زدن این ساختمون ها متمرکز کنید.

۲ـ خالی کردن کستل حریف خیلی مهم هست; چون معمولا در کستل های وار دراگون میگذارند و این دراگون بسته به لول کلن حریف میتواند تا دو لول از دراگونهای شما بالاتر باشد. در اغلب موارد دراگون داخل کستل هنگامی با شما درگیر میشود که چند دراگون شما روی هم قرار دارند; (در این صورت دراگون مدافع با هر اتک چند تا از دراگون های شما رو میزنه چون نوع اتکش Area Splash هست) یا اینکه دراگون های شما در حال کتک خوردن از یک یا چند ایر دیفنس دیگه هستند.

۳ـ دراگون ها گوسفند نیستند!!!  اکثر بازیکنان وقتی با دراگ (دراگون) حمله میدهند و دراگون ها اهداف تعیین شده را تخریب نمی کنند و منحرف میشوند، متحیر میشوند که چرا دراگون ها اینگونه رفتار می کنند. خوب باید بدونید الگوی رفتاری دراگون ها مشابه الگوی رفتاری ویزارد ها و سایر سربازان Attacker، میباشد. همگی این سربازان در هنگام ورود به بازی تا لحظه مرگ، بعد از تخریب ساختمان هدف، به دنبال نزدیک ترین ساختمان گشته و به سمت آن یورش میبرند. پس با موقعیت یابی هنگام تخریب یک ساختمان، شما نیز جهت حرکت بعدی دراگون را خواهید دانست.

۴ـ سوییپرها (Air Sweepers) ساختمانهای دفاعی هستند که میتونن به صورت جدی شما رو برای گرفتن تمام ستاره های اتک تهدید کنند. با فوت هایی که این ساختمون توی زاویه 120 درجه انجام میده، دراگون ها رو به عقب هل میده و با این کارش باعث دو عامل میشه:

۱ـ تاخیر در خسارت زدن

۲ـ منحرف کردن دراگ (دراگون) از مسیر اصلی


ایر دیفنس ها خسارت بالایی دارند .(در مواردی بیش از چهار برابر آرچر تاور ها خسارت وارد میکنند.) برای همین تنها دغدغه شما قطعا باید نخریب این ساختمان باشد. بسته به نقشه حریف شما دو راه حل کلی دارید: منهدم کردن ایر دیفنس ها با اسپل رعد (فول دراگون کلاسیک) و یا تخریب سریع موانع (فول دراگون شتاب مضاعف).


فول دراگون کلاسیک:

دلیل انتخاب عنوان کلاسیک این هست که شما خیلی شیک و مجلسی میری سراغ اصل مطلب و ایر دیفنس ها رو با اسپل میزنی و مسیر رو برای خودت باز میکنی و میدونی که چه اتفاقی داره می افته. این که چه موقع اتک فول دراگ کلاسیک بزنیم رو باید از روی ترکیب و چیدمان ساختمون ها تشخیص بدیم. معمولا زمانی از این  روش استفاده میکنیم که چند تا از شرایط زیر برامون اتفاق افتاده باشه:


۱ـ چیدمان ساختمان ها قرینه باشه

۲ـ توی مسیر دراگون ها، برای رسیدن به ایر دیفنس بیش از دو انبار یا ساختمان های با HP بالا وجود داشته باشه و این تاخیر زیاد، سلامتی دراگون های شما رو به خطر بندازه.

۳ـ نیاز به حذف ایر دیفنس های بدجا یا بد قلق داشته باشید.

۴ـ برای زدن ایر دیفنس مورد نظر سوییپر ها مزاحم هستن و این موفقیت در حمله رو به خطر بندازه.

۵ـ ایر دیفنس ها در مرکز قرار دارن و رسیدن به اونها سخت باشه.

۶ـ ایر دیفنس ها نه در مرکز قرار دارند و نه در حاشیه هستند و فاصله زیادی از هم دارند. برای همین بدون حذف کردن یک یا دوتای آنها نمیتوان دراگون ها رو ریخت. فرض کنید سه ایر دیفنس، تشکیل مثلث دادن; طوری که در مرکز این مثلث تاون هال قرار دارد و فاصله ایر دیفنس ها از هم بیش از چهار ساختمان است. شما میتوانید دو ستاره کنید ولی وقتی دراگون ها به وسط بیس برسند، هم سلامتی آنها کم شده و هم  اسپلهای شما تمام شده. در این شرایط نیز شما باید چند ساختمان دیگر را تخریب کنید تا به ایر دیفنس ها برسید!!! 

بنابراین بهترین راه، تخریب یک ایر دیفنس و حمله با دراگون ها از سمت دو ایر دیفنس دیگر است.  

اتک زدن فول دراگ و اسپل صاعقه


بخش دوم مطالب (شامل تکنیک شتاب مضاعف و نیز مپ های تحلیل شده وار و...)



مطالب مرتیط:

چگونه کلن وار آسان داشته باشیم؟

همه چیز درباره سرباز والکری (والکیری Valkyrie)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی